بغض عادل در آستانه قهرمانی جوانان استقلال ترکید

اختصاصی آبی پوشان- عادل هر چقدر هم میخواهد خود را همانند اسمش عادل جلوه دهد نمی شود که نمی شود و هر روز بیشتر از روز قبل نا عادل بودن او و وابستگی به رنگ خاصی از او نمود پیدا می کند .

عادل (شما بخوانید نا عادل) پرونده بررسی بزرگترین جعل تاریخ فوتبال ایران را نیمه کاره رها کرد و سمت و سوی برنامه را طوری پیش برد که شخص خاصی را محکوم کند و نه کل مجموعه و به هر نحوی بود ماجرا را با کمترین خونریزی مختومه کرد .

اما امروز در آستانه بازی آخر تیم جوانان و قهرمانی این تیم هستیم و تا نگارش این متن هم تکلیف قهرمانی مشخص نشده است ولی بغض عادل در آستانه این قهرمانی ترکید و او طاقت دیدن قهرمانی جوانان استقلال را هم ندارد .

اما ماجرا چیست و چه اتفاقی افتاده است ؟

حسین توکلی سال قبل در تیم صبای قم حضور داشته و تیمهای دیگر از او شکایت کردند که با شناسنامه دیگری بازی می کند و باید جریمه شود در نهایت کمیته استیناف رای داد که چنین نیست و این بازیکن تخلفی نداشته است .

این بازیکن مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت و باشگاه استقلال مدارک شناسنامه ای او و مدارک پدر و مادر او را دریافت کرد و از کمیته انضباطی و کمیته استیناف استعلام گرفته شد و آنها هم گفتند که مشکلی برای بازی حسین توکلی وجود ندارد و او جذب استقلال شد و در تیم جوانان استقلال به بازی پرداخت و گلهای خوبی هم در نیم فصل اول به ثمر رساند .

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و دوباره تیمهایی از او شکایت کردند و کمیته انضباطی باز به این ماجرا ورود کرد و اینبار رای داده شد که او از شناسنامه نفر دیگری استفاده می کند . این بازیکن سه ماه محروم شد و کمیته انضباطی اعلام کرد چون استقلال از این موضوع اطلاع نداشته و از کمیته انضباطی و کمیته استیناف و هیات فوتبال استان تهران استعلام گرفته شده بود و به باشگاه استقلال گفته شده بود مشکلی برای بازی این بازیکن نیست پس استقلال نقشی در این اتفاق نداشته و محرومیتی شامل این تیم نمی شود . حکمی که از هر نظر منطقی به نظر می آید .

اما این هم پایان ماجرا نبود و اینبار عادل فردوسی پور (شما بخوانید ناعادل لنگی پور) وقتی دید همین تیم جوانان استقلال در آستانه قهرمانی قرار دارد این پرونده مختومه را دوباره باز کرد و به جریان انداخت و با انواع و اقسام مصاحبه سازی ها از مربیان و مسوولین تیمهای پایه دیگر ادعا کرد که بازیهای استقلال باید سه بر صفر به نفع حریفان اعلام شود .

آقای فردوسی پور اگر می خواهی تلافی بزرگترین جعل تاریخ فوتبال ایران را در بیاوری به جاده خاکی زدی چون اکنون رسانه ریز و درشت به اندازه کافی هست و اینطور نیست که رسانه میلی هرچه بگوید همه چشم بسته قبول کنند و ما هم به سهم خود در برابر زیاده خواهی ها و دروغ پراکنی های امثال شما تا آخرین لحظه می ایستیم هرچند که نه قدرت شما را داریم و نه به ندازه شما سهم از بیت المال می بریم…

✏️ هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.