بلند شو پسر تو میتوونی

✍️ محمود فخرالحاج

🔹دیدن این خط حمله بی آزار برای هوادارانی که با آنها یک فصل درخشان را پشت سر گذاشتند کمی دور از انتظار و توقع است، اما باید تا حدودی پذیرفت.
🔹دیاباته همچنان مصدوم است و نتوانسته از ابتدای فصل بصورت ثابت در ترکیب قرار بگیرد و قائدی و مطهری هم در شش هفته که زوج ثابت خط حمله بودند هم تنها یک گل به ثمر رساندند و این هرگز از آنها قابل قبول نیست.
🔹مهدی قائدی از زمان منصوریان به تیم اضافه شد، اما با استراماچونی به اوج رسید و با مجیدی توانست به وعده خود عمل کند و با ۱۰ گل زده و ۸ پاس گل خاطره شیرینی را از خود برای هواداران در فصل گذشته به ثبت رساند.
🔹مهدی قائدی فصل گذشته آنقدر خوب به خود باوری رسید که توانست آقای پاس گل لیگ شود و برای آقای گلی شیخ دیاباته بیشترین کمک رسانی را انجام داد اما این فصل.. .
این فصل که از زوج خود دیاباته از همان ابتدای فصل دور شد و تفکر محمود فکری تغییر زوج خط حمله فصل گذشته از دیاباته و قائدی به مطهری و قائدی بود، هنوز به هماهنگی نرسیده اند.
🔹ناراحتی قائدی در هنگام تعویض بیشتر از اینکه از تعویض باشد از عدم گلزنی است، مهاجمی که امیدهای بسیاری به او بسته شده است و از ابتدای فصل همیشه در ترکیب ثابت قرار گرفته عدم گلزنی بسیار ناراحت کننده است.
🔹اما هنوز ابتدای فصل است و مهدی قائدی خودش بیشترین کمک را می تواند به خودش کند، بیشترین کمک محمود فکری هم روحیه دادن به این بازیکن است و اینکه او را همچنان در ترکیب ثابت قرار داده که از او انتظار گلزنی داشته باشد و هیچگاه با نیمکت نشینی روحیه او را تضغیف نکرده است.
🔹بلند شو پسر تو همچنان می توانی به گلزنی ات ادامه دهی، شیخ دیاباته هم باز می گردد و شما همچنان مثلث خطرناک خط حمله استقلال را تشکیل خواهید داد.. مهم گل اول است که استارت گلزنی هایت زده شود.
🔹برای گل اول تلاش کن، این گل خیلی به تو نزدیک است و قرار است همین هفته به ثمر برسد.. هواداران همان باشوی کوچک و دوست داشتنی را می خواهند که در عین جوانی و کم نام و نشانی پیراهن شماره ۱۰ آبی پوشان را بر تن کرد و در همان سال اول به تعداد عدد روی پیراهنش گلزنی کرد.
🔹هواداران همان قائدی فرصت طلب و تکنیکی و فداکاری می خواهند که برای ایجاد فرصت و گلزنی بازیکنان کناری خود از هیچ کوششی دریغ نمی کرد و موجب آقای گلی دیاباته شد و خاطره های شیرین بسیاری را ساخت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.