به احترام خیابانی کلاه از سر بر می داریم

اختصاصی آبی پوشان – خیلی سخت است در این فوتبال باشی و پاک بمانی . خیلی سخت است رسانه پر مخاطبی چون صدا و سیما در اختیارت باشد ولی جز وظیفه خودت کار دیگری انجام ندهی . هستند گزارشگرانی که بعد از تو به صدا و سیما آمده اند ولی گروه مافیایی قدرتمندی برای خود تشکیل داده اند . در برنامه زنده ورزشی مدیر و بازیکن و مربی را به جان هم می اندازند و از آب گل آلود ماهی میگیرند ،بازیکن جابجا میکنند ،کسی را بخواهند به عرش می برند و یا به فرش می آورند .برای تیم ملی بازیکن می آورند و یا بازیکن خط میزنند و خیلی کارهای دیگر ولی باید جواد خیابانی باشی تا خود را آلوده به این مسائل نکنی .

جواد خیابانی یک فرد خوش قلب و مردمی است که همواره در کنار مردم و بخشی از خاطرات مردم و فوتبالی ها و حتی غیر فوتبالی ها بوده و هست .

هنوز هم اگر حرفی از گزارشگری زده میشود و یا حرفی از صعود به جام جهانی زده میشود  بعد از گذشت ۲۰ سال از گزارش رویایی بازی ایران و استرالیا یاد می شود . خیابانی فوتبال را گزارش می کند و از فوتبال لذت می برد . اشتباهات لفظی او بزرگ می شود و دستمایه طنز و خنده ولی راحت از کنار اشتباهات خیلی های دیگر عبور می کنند.

خیابانی با احساس ، همراه مردم در هر شادی و غصه ای است و به همراه مردم به کمک زلزله زدگان میرود و با آنها میخندد و با آنها گریه می کند. شاید وقتی که فلان مجری به فکر ساخت برنامه دو ساعته پرمخاطب و در آمد میلیاردی از آن است خیابانی فارغ از هر درآمدی و برنامه ای در اولین فرصت به ورزقان و کرمانشاه می رود و هر کاری از دستش بر می آید انجام می دهد .

به احترام جواد خیابانی کلاه از سر بر میداریم و به او احترام میگذاریم و به سبک خودش میگیم دمت گرم جواد جان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.