به احترام نوروزی فردا ۲۴ امتیازی می شویم

نوروزی

خدا هادی نوروزی را بیامرزد . خیلی زود رفت . بازیکن متعصب و خوش اخلاق پرسپولیسیها .

استقلالیها برای درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم رقیب سنگ تمام گذاشتن و خود پرسپولیسیها هم شاید انتظار چنین برخوردی را نداشتند هرچند انسانیت چنین چیزی را حکم میکرد و اگر جز این بود باید تعجب میکردیم .

فردا مسابقه دربی است , بازی که همه را به یاد تعصب و جنگ در زمین و استرس و هیجان می اندازد . دربی سه امتیاز ندارد جنس دربی با همه بازیها فرق دارد و با گفتن این بازی سه امتیاز دارد نمیتوانیم خود را فریب دهیم . شاید دربی اندازه کل امتیازهای فصل اهمیت دارد .

برخی بازیکنان استقلال را جو گرفته و یا میخواهند برای هادی نوروزی کارهای بیشتری کنند و با مصاحبه هایی چون گل بزنیم خوشحالی نمیکنیم و به یاد هادی هستیم و… سعی در آرام کردن و دوستانه کردن بازی دارند . دربی بازی دوستانه نیست دربی جنگ در زمین است برای برد و تقدیم آن به هوادار تا فردای بازی با دربی با آرامش و به راحتی در محل تحصیل و کار خود حضور یابد . بازیکن باید بجنگد تا هوادار استرس جواب تلفن را دادن نداشته باشد . مگر بازیکنان پرسپولیس برابر ملوان و صبا گلزنی کردند به یاد نوروزی شادی نکردند؟ چرا نباید با برد و گلزنی در دربی شادی نکنیم ؟ ما فردا گل میزنیم و میبریم و شادی هم میکنیم یاد هادی نوروزی را هم گرامی خواهیم داشت اصلا با برد در بازی فردا ۲۴ امتیازی میشویم و این عدد ۲۴ را تقدیم میکنیم به روح هادی عزیز .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.