به استقلال خوش آمدی

#اختصاصی_آبی_پوشان

🖌 به استقلال خوش آمدی
🔵پیراهن آبی مبارکت باشد🔵

✍️ محمود فخرالحاج

🔹می گویند از بچگی آبی بودی و استقلالی.. می گویند در نوجوانی هم به عشق رسیدن به پیراهن آبی استقلال می جنگیدی.. چه در نفت و چه تراکتور و حالا هم که به ذوب آهن رسیدی منتظر پیشنهاد از باشگاه استقلال بودی تا بالاخره پس از سالها به آرزویت برسی. خوشحالیم که بالاخره به آرزویت رسیدی و امیدواریم باعث خوشحالی هواداران هم شوی.
🔹ارسلان خان، در دوره ای وارد باشگاه استقلال شدی که هواداران دارای دو مهاجم شش دانگ و گلزن به نام های قائدی و دیاباته هستند و اگر می خواهی در خط حمله جزو بازیکنان ثابت باشی باید خوش بدرخشی و رضایت هواداران را جلب کنی.
🔹هواداران از مهاجمان تیمشان راضی هستند و در صورتی می توانی بین قائدی و شیخ دیاباته قرار بگیری که آنقدر در تمرینات خوش بدرخشی و در اوایل حضورت با پیراهن آبی استقلال آنقدر خوش بدرخشی که نگاه هواداران را به سوی خودت جلب کنی.
🔹یعنی درست کاری که شیخ دیاباته از همان اوایل حضورش با پیراهن آبی کرد.. یعنی درست همان کاری که مهدی قائدی در این فصل از اولین بازیهای حضورش در کنار شیخ دیاباته از خودش نشان داد.و اینطور شدند مهاجمان ثابت سرمربی ایتالیایی تیم محبوبمان استقلال.
🔹هر چند در اوایل ورودت هرگز دوست نداریم از ترس هایمان با تو بگوییم، اما هرگز دوست نداشتیم که مرتضی تبریزی به این سرنوشت دچار شود و هرگز دوست داریم تو هم به سرنوشت او دچار شوی.
🔹مهاجمی که تا قبل از حضورش در استقلال جزو بهترین مهاجمان تیم سابق اش بود اما با حضور در استقلال درگیر طلسمی شد با عنوان عدم گلزنی.
باید مهاجمی باشی که هر تیمی آرزوی داشتنت را داشته باشد.
🔹استقلال سالیان سال است از داشتن چنین مهاجمین شش دانگ و گلزن محروم بوده است.
🔹ارسلان خان آبی پوش شدنت مبارک… امیدواریم که بتوانی با پیراهن آبی استقلال بهترین و خاطره انگیزترین بازی های عمر فوتبالی ات را انجام دهی و هواداران به وجود چنین مهاجمی در تیم محبوبشان افتخار کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.