به امید صعود از گروه مرگ

📝 یادداشت روز؛

🖌 به امید صعود از گروه مرگ
دعایمان را بدرقه راهت می کنیم

✍️ محمود فخرالحاج

🔹بالاخره با یکماه تاخیر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار است استارت بخورد، آن هم بصورت متمرکز و در یک کشور میزبان، و این یعنی اینکه تیم محبوبمان دیگر میزبان هیچ تیمی نیست حتی بدون تماشاگر و مجبور است در یک زمین که آن هم عربستان است به مصاف سه حریف سرسخت خود برود.
🔹الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق، سه تیمی هستند که قرار است از پنج شب دیگر در ۱۱ روز شش بازی سفت و سخت و نفس گیر و پر استرس و هیجانی را با آنها تجربه کنیم.
🔹تیم محبوبمان قرار است فردا تهران را به مقصد عربستان ترک کند و بیش از دو هفته از او دور باشیم و چشم و ذهن و قلب مان را همراهشان راهی کنیم تا در یک سفر معنوی و رقابتی و فوتبالی با سربلندی و برگ برنده صعود از مرحله گروهی اش با افتخار به ایران برگردد به همین خاطر دعایمان را با نذر صلوات بدرقه راهش می کنیم.
🔹هر چند در چند فصل گذشته کمتر بخاطر داریم که تیم محبوبمان از مرحله گروهی حذف شده باشد، اما اطمینان سفت و سخت به صعود از گروهی که دو تیم پرقدرت آسیایی را دارد به جز اینکه غرور را در ساق های بازیکنانمان قرار دهد هیچ نتیجه مثبتی نخواهد داشت، به همین خاطر انتظار داریم که با همین عشق و تعصبی که در چهار بازی گذشته به خوبی از تیم محبوبمان دیدیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم شاهدش باشیم تا به امید خدا با موفقیت از این مرحله صعود کنیم.

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “به امید صعود از گروه مرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.