به ایام قهرمانی هایت برگرد

🔹وقتی تیم خوب نتیجه نمی گیرد، روحیه همه مان خراب می شود، نه حوصله ای داریم برای دلگرم شدن به روزهای بعد و آینده و نه حوصله ای داریم برای دنبال کردن.
🔹اما وقتی تیم خوب نتیجه می گیرد، هماهنگ است، شاداب است و با انگیزه و جذاب بازی می کند و پرگل پیروز می شود و تعداد بردهای متوالی اش افزایش پیدا می کند و طولانی می شد هوادار هم روحیه می گیرد، دلگرم می شود، شاداب می شود و به آینده امیدوار می شود.
🔹هوادار همیشه در سرما و گرما حامی تیم بوده است و حامی تیم خواهد ماند چه در روزهای سخت و عدم نتیجه گیری ها و چه در روزهای شیرین و قهرمانی ها. اما کمی هم باید به هوادار حق داد که در طی سالیان گذشته و بخصوص یک دهه اخیر تعداد روزهای سخت و عدم نتیجه گیری ها بسیار بالاتر و بیشتر و غیر قابل شمارش به نسبت روزهای خوب و شیرین بوده اند.
🔹به هوادار باید حق داد که تا چه زمان باید به این نتایج سخت و عدم نتیجه گیری ها و دوری طولانی مدت از قهرمانی ها عادت کند، تا کی باید صبر کند و به وعده های غیر قابل انجام مسئولان باشگاه محبوبش دلخوش کند اما خلاف واقع را مشاهده می کند؟
🔹اما وقتی چندین هفته اوضاع تغییر می کند و چنین مشاهده می شود که استقلال دارد به روزهای اوج خود برمی گردد این دل نگرانی و اضطراب همچنان در هوادار به وجود می آید که تا چه زمان قرار است این بردها ادامه دار باشند؟ نکند که باز روزهای سخت و عدم نتیجه گیری ها خیلی زود برگردند و این روزهای شادمان را حتی با همین بردهای متوالی دوباره خراب کنند.
🔹از استقلالی های آبی پوش می خواهیم که طوری بازی کنند که در ذهن هوادار دیگر هرگز روزهای سخت و عدم نتیجه گیری برنگردد و در این فصل پس از سالها هوادار رنگ خوش و زیبای قهرمانی را به چشم خود ببیند تا پس از شش فصل به آرامش برسند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.