به این استقلال رحم کنید

🔹سخت است که بخواهیم در بهبه شادی های پرگل و متوالی مان اینگونه نگران آینده ای باشیم که شاید از همین حالا مشخص و معلوم باشد.
🔹سخت است بخواهیم شادی هایمان را پنهان کنیم و نگران باشیم که همان عده ای که نخواستند و نگذاشتند تا آن بردهای متوالی ادامه دار باشد و آنقدر چوب لای چرخ تیم محبوبمان گذاشتند تا به هدف شان که نرسیدن استقلال به قهرمانی بود رسیدند.
🔹سخت است که خواهش کنیم، شاید بسیار بد باشد که از همان عده بخواهیم که دیگر بس کنند.. سخت است که التماس کنیم که به تیم محبوبمان رحم کنند و بگذارند که با عدالت همه تیم ها پیش بروند.
🔹هنوز آن بردهای سریالی تیم شفر در اواسط فصل گذشته را از یاد نبرده ایم، چطور تمام بازیها را با اقتدار یکی پس از دیگری پیروز می شد و رکورد شکست ناپذیرترین تیم را از آن آبی پوشان کرد و حسینی رکورد کلین شیت در لیگ را از آن خود کرد و حتی به یک قدمی صدر هم رسید اما… دو سه هفته پایانی همه چیز خراب شد.
🔹این فصل هم شاید از همین اوایل فصل آقایان بخواهند استارت خودشان را بزنند، هر کاری از دستشان برآید تا باز هم نگذارند که تیم استقلال باز رنگ آرامش و قهرمانی را به خود ببیند.
🔹شاید سخت باشد از کسانی خواهش کنیم که به تیم محبوبمان رحم کنند که خودشان چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم مسبب و مقصر تمامی ناکامی های چند فصل گذشته آبی پوشان بودند.
🔹ما حرف خودمان را هر فصل می زنیم و منتظر می مانیم تا ببینیم آقایان کی و چه زمانی کار خودشان را تمیز انجام دهند آنگاه حق و حقیقت هیچگاه پنهان و پایمال نخواهد ماند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.