به این هواداران احترام بگذارید..

🔹اتفاقی که در فرودگاه تبریز بین برخی از بازیکنان با هواداران رخ داد را نه تایید می کنیم و نه آن را رد می کنیم، نه در موردش احساسی می نویسیم و نه آن را پاک می کنیم.
🔹استقلال روزهای سخت و بد بسیاری را در تاریخ خود داشته و بخصوص در یک دهه گذشته و نزدیک تر از همه در چند سال گذشته.
🔹تیم هر سال تغییرات فراوانی می کند و ثبات لازم را برای شخصیت بخشیدن به تیم و مجموعه خود نداشته است و همین عدم ثبات و تغییرات بسیار باعث عدم نتیجه گیری و همین طور عقب افتادن تیم از کورس قهرمانی و رقابت با رقیب دیرینه خود شده است.
🔹هوادار با اذعان به همه این اتفاقات هنوز هم حامی تیم محبوبش است و از این پس هم خواهد بود، اما این به معنای سکوت و چشم پوشی از ضعف ها و کم کاری ها نمی شود.
🔹تیم بد نتیجه می گیرد، بازیکن در حد نام استقلال نیست و این باعث اذیت و آزار هوادار شده است.
🔹بازیکنانی در تیم حضور دارند که شاید در تیم ها و باشگاه های دیگر بتوانند کمک حال باشند اما برای استقلال نیستند و در حد استقلال ظاهر نمی شوند.
🔹و این هوادار را نگران و آشفته کرده است واز سویی نتیجه گیری رقیب و قهرمانی های پی در پی آنها در لیگ و کری خوانی های بی حد و اندازه آنها و ناتوانی هواداران در

🔹اثبات حقانیت خودشان نسبت به تیم محبوبشان باعث بروز این مشکلات شده است.
🔹بازیکن باید بداند که در مواجه با هوادار آشفته و نگران با آنها همدل باشد نه اینکه در جانب پاسخگویی به آنها طلبکار شود و خدای ناکرده به ضد و خورد و درگیری فیزیکی کشیده شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.