به این هوادار احترام بگذارید

✍️ محمود فخرالحاج

🔹قرار نیست با هوادار کل کل کنید، قرار هم نیست به هوادار بی محلی کنید، قرار نیست هوادار را ناهوادار و منافق و دشمن خطاب کنید و قرار نیست هیچ کاری کنید فقط به این هوادار احترام بگذارید فقط همین.
🔹ای کاش می توانستید کمی خودتان را جای این هوادار بگذارید، این هوادار تنها بخاطر یک شکست اعتراض نکرده است، این هوادار از اوضاع یک نیم فصل تیم محبوبش به سطوح آمده است، این هوادار از شکستی که تنها یک باخت ساده نبود دلگیر و معترض است والا استقلال از ابتدای فصل روند رو به رشد خود را طی می کرد اما زمانی که می خواست به نتیجه برسد و به هدف نزدیک و نزدیک تر شود با یک بازی بد، یک بازی سرتاسر مشکل، یک شکست بد همه چیز را خراب کرد.
🔹هوادار به این معترض است، هوادار از این گله دارد که استقلال در یک قدمی هدف نباید کم بیاورد، استقلال می تواند شکست بخورد اما یک شکست بد نه.. استقلال می تواند بد بازی کند اما یک بازی بد با یک شکست بد نه… هوادار به اینها معترض است و وقتی شما با رفتارها و برخوردها و برخی جملات تان این هوادار را ناهوادار یا منافق یا دشمن خطاب می کنید دیگر صبر هوادار لبریز می شود.
🔹حق این هوادار یک تیم شاد است، حق این هوادار یک تیم سرحال و منظم و پرقدرت است، حق این هوادار داشتن تیمی است که بتواند خودش را در کورس رقابت بالای جدولی ها نگه دارد و یک تیم سرسخت باشد.. حق این هوادار استقلالی با تعصب است.. حقی که متاسفانه به جز فصل گذشته که یک استثنا بوده است یک دهه است از آنها گرفته شده است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.