به خود می بالیم که استقلال را به هیچ کس و هیچ چیز نفروخته ایم

چندین ماه قبل و در اوج نارضایتی هواداران استقلال از مدیریت باشگاه چندمقاله نوشتیم و سفت و سخت به حمایت از مدیریت باشگاه پرداختیم . در آن مقطع بی احترامی های زیادی دیدیم و ناسزاهای بسیاری شنیدیم . خیلی لقب ها و صفت های زشتی به ما دادند ولی ما در جواب این دوستان فقط به حدیثی از پیامبر اسلام قناعت کردیم :

حرف حق را بزن اگرچه به زیانت باشد .

بارها و بارها گفتیم ما بر سر مسئله استقلال با هیچ کس معامله ای نمی کنیم و البته آنقدر تجربه داریم که بدانیم چه کسی کار می کند و چه کسی خیانت می کند .

شاید در آن برهه زحمات مدیریت فعلی زیر سایه نتایج نه چندان مناسب قایم شده بود و امروز با اوج گیری استقلال این کارهای مثبت و زحمات بیشتر خود را نشان می دهد .

از پرداخت بدهی های گذشته و عدم اعتراض بازیکنان فعلی به پرداختی ها تا انتخاب مربی کار آمد و بازیکنان بزرگی چون تیام و داریوش شجاعیان و… تا ایجاد بسترهای لازم برای موفقیت استقلال و ایجاد آرامش روانی در مجموعه .

مجموعه ای نیستیم که با یک نتیجه خوب همه چیز را گل و بلبل ببینیم و با یک نتیجه خراب همه چیز را تیره و تار و همیشه قدردان زحمتکشان استقلال بوده و هستیم و یک بار دیگر با صدای رساتر و نه مثل قبل با صدای لرزان به خاطر پاسخ دهی به هواداران کم تجربه تر می گوییم آقای افتخاری ممنونیم بابت همه زحماتت برای استقلال بزرگ . شما شاید قیافه فتوژنیکی نداشته باشید و شاید بلد نباشید نقش بازی کنید و شاید انجام مصاحبه های آنچنانی را دوست نداشته باشید و اصلا شاید از قبل استقلالی نبوده باشید ولی هر آنچه داشتید و بلد بودید برای استقلال گذاشته اید و بنده به عنوان عضو کوچکی از میلیونها هوادار استقلال از شما تشکر می کنم .

هادی صاحب خواجه- آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.