به قیمت استقلال او را راضی کنید

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هنوز تکلیف بازگشت شیخ دیاباته آقای گل دوست داشتنی مان به تمرینات و تیم مشخص نیست.. از طرفی دارند با قیمت های کذایی مهدی قائدی را هم به رفتن و جدا شدن وسوسه می کنند و این استقلال می ماند با یک خط حمله تنها و بی آزار.
🔹شاید تنها کسانی که طی چند فصل گذشته خوب حس تنهایی و از دست دادن ستاره ها را درک می کنند هواداران باشند، و هیچ یک از مدیران و مسئولان باشگاه هرگز به جدایی بازیکنان و جاهای بسیار خالی شان و پیدا کردن بسیار سخت جانشین برای آنها پی نبرده اند.
🔹تنها فروش بازیکن مهم نیست، مهم تر از فروش بازیکن حتی اگر از نظر مالی به سود باشگاه باشد که البته در طی چند فصل گذشته به خوبی دیده ایم که فروش ستاره ها نه تنها دردی از مشکلات مالی و پرداخت بدهی ها در موعد مقرر نکاسته است بلکه مشکلات فنی و عدم داشتن جایگزین های مناسب و هم سطح ستاره های جدا شده را به همراه داشته است حفظ اسکلت و نفرات اصلی تیم برای فصل آینده است.
🔹حال با به مسئولان باشگاه عرض می کنیم که به قیمت تیم استقلال که دو گلزن دوست داشتنی یکی آقای گل لیگ و دیگری آقای پاس گل لیگ را توانستند کسب کنند آنها را به ماندن برای یک فصل دیگر در تیم استقلال راضی کنند.
🔹شاید ارزش گذاری چند میلیاردی برای این بازیکنان قیمتی بسیار گزاف و سنگین برای باشگاه استقلال باشد، اما یادمان نرود از دست دادن این ستاره ها و جذب بازیکنانی با چندین قیمت بالاتر از آنها که نه در سطح ستاره های جدا شده خواهند بود و نه می توانند جانشینان مناسبی برای آنها باشند به مراتب قیمت تیم استقلال را پایین خواهند آورد با یک عالمه بدهی پس از یک فصل.
🔹بهترین راه و روش در حال حاضر حفظ ستاره های تیم با هر قیمتی که به طبع قیمت تیم استقلال را هم با حضورشان و گلزنی های مداوم شان بالا و بالاتر خواهند برد است.. آخر کدام مدیر و مسئول فهمیده و دلسوزی در این برهه زمانی ستاره های تیمش که یکی آقای گل لیگ بوده و دیگری آقای پاس گل در یک قدمی شروع فصل جدید از دست می دهد.
🔹پس به قیمت اعتبار باشگاه و تیم استقلال شیخ دیاباته و مهدی قائدی را حفظ کنید که برای فصل آینده با گلزنی های مستمرشان بتوانند اینبار برای تیم استقلال قهرمانی بدست بیاورند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.