به هر قمیتی الماس های سیاه را حفظ کنید

🔹به یک چشم برهم زدن نیم فصل دوم هم به پایان می رسد و لیگ قهرمانان هم تمام می شود، آنگاه قراردادهای بازیکنان یکی پس از دیگری هم به اتمام می رسد و داستان تازه تری برای باشگاه اتفاق می افتد.
🔹داستانی که انگاری هر فصل در نقل و انتقالات باید استرس و اضطراب آن را داشته باشیم و قرار نیست توسط مسئولان باشگاه یکبار برای همیشه دیگر این دلواپسی ها کمی تنها کمی به حداقل برسد.
🔹یک روز به دلیل اینکه قیمت یک بازیکن به دلیل ستاره بودن افزایش پیدا می کند او را از دست می دهیم و درست برعکس آن به همان قیمت افزایش یافته آن بازیکن ستاره جدا شده چندین بازیکن متوسط و معمولی جذب می شوند که حتی یکی از آنها به اندازه آن ستاره کارایی نخواهد داشت.
🔹نیازی به مثال زدن در مورد چه بازیکنانی هم نیست چون هم شما منظور حقیر نگارنده را متوجه می شوید و هم همه هوادارانی که هر فصل از ناراحتی و غم از دست دادن بازیکنان ستاره خودشان از خود بیخود می شوند و هیچ مسئولی هم جوابگو نیست که نیست.
🔹مثل همیشه باز هم قبل از پایان فصل نگرانی ها و دلواپسی هایمان را عیان می سازیم تا همه باز متوجه منظورمان بشوند.
🔹از همین امروز به هر قیمتی که شده منشا و ایسما و پاتوسی را برای فصل بعد حفظ کنید.. حتی اگر مبلغ پاتوسی ۱۵ میلیارد باشد، حتی اگر مبلغ منشا ۴ میلیارد باشد،و حتی اگر برای حفظ ایسما قرار باشد میلیاردها اضافه داد.
🔹استقلال اگر می خواهد از ابتدای فصل آینده جزو مدعیان باشد و دوباره به دلیل این همه تغییرات زیاد در ترکیب و بازیکنانش هر فصل دنبال هماهنگی باشد و فرصت هایی که از دست می روند پس بهتر است از همین حالا بازیکنان ستاره خودشان را به هر قیمتی که شده حتی با پرداخت چند میلیارد بیشتر حفظ کنند.
🔹کاش مسئولان باشگاه کمی محاسبه گر باشند و دوباره اشتباه مدیران گذشته استقلال را تکرار نکنند و با از دست دادن تیام به دلیل پرداخت نکردن چند صد هزار دلار اضافی به جای او چندین مهاجم متوسط جذب کردند که به همان اندازه چند صد هزار دلار به مهاجمان جذب شده دادند اما به اندازه یک تیام هم برای استقلال مفید و مثمرثمر نبودند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.