به هیچ وجه قید استراماچونی را نمی زنیم

#اختصاصی_آبی_پوشان

🖌 به هیچ وجه قید استراماچونی را نمی زنیم

✍️ محمود فخرالحاج

🔹دو هفته از شروع اوضاع آشفته و علنی باشگاه می گذرد، هنوز نه مدیرعامل جدید انتخاب شده و نه خبری از سرمربی است و نه هیچ دستیار دیگری.
🔹دو بازی بدون سرمربی را به هر شکلی پشت سر گذاشتیم با یک تساوی و یک برد، اما همچنان هواداران از اوضاع آشفته و بی نتیجه باشگاه و تیم محبوبشان دل نگرانند.
🔹نه قرار است مدیرعامل جدید انتخاب شود و نه تصمیمی بر چاره اندیشیدن برای بازگشت هر چه سریع تر سرمربی ایتالیایی است.
🔹هوادار دیگر در فضای مجازی عاصی شده است و تنها و تنها چاره را بر تجمع های اعتراض آمیز و مسالمت آمیز بدون درگیری و اغتشاش روبروی وزارت ورزش یا باشگاه خود می دانند.
🔹هر لحظه هر ساعت و هر روز خبرهای ضد و نقیض می شنوند و تا می خواهند امیدوار شوند یک لحظه بعد همه چیز تکذیب می شود یا حتی اگر تکذیب هم نشود پس از گذشت یک روز بی نتیجه بودن آن خبر یا دروغ بودن خبر را متوجه می شوند.
🔹آنقدرهواداران به مصاحبه ها و صحبت های مسئولان باشگاه و وزارت ورزش بی اعتماد شده اند که اگر استراماچونی مصاحبه ای انجام دهد ناگزیر حرفهای او را قبول می کنند.
🔹تا ۴۰ ساعت دیگر هم قرار است اولین بازی نیم فصل دوم خود را برابر ماشین سازی انجام دهیم، هنوز نه خبری از مدیرعامل است و نه خبری از استراماچونی و قرار است سومین بازی پی در پی همچنان صندلی خالی مدیریت و نیمکت خالی از کادر فنی تیم استقلال را شاهد باشیم.
🔹با گذشت دو هفته از بی تکلیفی باشگاه استقلال و مصاحبه جدید استراماچونی و تمایل اش برای بازگشت و همکاری دوباره با استقلال، هنوز هواداران حرف اولشان بازگشت دوباره استراماچونی است و قرار نیست به هیچ وجه قید سرمربی ایتالیایی خود را بزنند وهیچ شخص دیگری را فعلا به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم محبوبشان در این فصل نخواهند پذیرفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.