به چه می اندیشی مربی؟

پس خودت را از همین حالا آماده کن..

✍️ محمود فخرالحاج

🔹خیلی خوب می دانیم که در فکر چه هستی و به چه چیزی می اندیشی؟
🔹اولین فصل حضورت در آسیا و ایران و یک تیم لیگ برتری را تجربه می کنی و این برایت هم یک تجربه جدید است و هم یک اتفاق نو که می تواند تا سالیان سال برایت خاطره های تلخ و شیرین بسیاری را برای تعریف کردن بوجود بیاورد.
🔹خیلی خوب می دانیم در چه فکری هستی و درست ما هواداران هم در همان فکری هستیم که تو در ذهن خود به آن می اندیشی.
🔹پس می بینی ذهن هایمان با یکدیگر هماهنگ است، اما خوب می دانیم در گوشه ای از ذهن مان همچنان استرس و اضطراب را داریم، استرس و اضطرابی که قبل از شروع هر فصل شاید برای همه تیم ها و مربیانش امری طبیعی و عادی باشد و برای ما هم همین طور خواهد بود.
🔹اما برای هواداران آبی این استرس و اضطراب چند سالی است که باعث شده تیم محبوبشان را در آن جایگاهی که دوست دارند ببینند هرگز نبینند.
🔹پس استرس و اضطراب هواداران طبیعی است و کاملا بحق.. هواداران همین را از سرمربی جدید تیم محبوبشان می خواهند که در فصل جدید، تمامی آن خاطره های تلخ فصل های بی جامی گذشته را از ذهن هایشان بیرون کند.
🔹تیم محبوبشان را آنقدر سرحال، آماده و کوبنده و با نتایجی خوب و درخشان ببینند که دیگر جایی برای یادآوری خاطره های تلخ گذشته نداشته باشند.
🔹آری خیلی خوب می دانیم که به در چه فکری هستی و به چه می اندیشی.. فصل سخت و طاقت فرسایی را در پیش رو داری، فصلی که می تواند با چند نتیجه درخشان متوالی باعث محبوبیت ات شود و از طرفی برعکس شاید با کسب چند نتیجه ضعیف و دور از انتظار باعث منفوریت و اعتراض و انتقاد قرار بگیری.
🔹پس خودت را از همین حالا آماده کن.. آماده برای تحمل محبوبیت و آماده برای تحمل انتقاد و اعتراض.. اینجا استقلال است و هواداران تا زمانی که منافع و موقعیت تیم محبوبشان را در خطر ببینند جز حمایت و پشتیبانی از تیم محبوبشان به هیچ اسم و شخصیت دیگری فکر نمی کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.