بوی تعفن و لجن از تبریز زیبا و پاک به مشام می رسد

هدایتی

حسین هدایتی وصله ناجور فوتبال ایران که انواع کثافت کاری ها را در فوتبال ایران انجام داده و فوتبال ایران را به لجن کشیده است را همه میشناسید . هدایتی کسی بود که تیم استیل آذین را تشکیل داد و قیمت بازیکنان را به صورت کذایی بالا برد و هنوز هم فوتبال ایران نتوانسته از شوک ایجاد شده توسط هدایتی بیرون بیاید .

اینبار حاج حسین از یک هفته قبل از بازی تیمهای گسترش فولاد و پرسپولیس راهی تبریز شده است . او در گام اول شروع به مذاکره با بازیکنان گسترش فولاد کرد تا به سمت تیم محبوبش غش کنند ولی چند بازیکن با شرف و غیرتمند گسترش نظیر ابراهیمی نه تنها این پیشنهاد را نپذیرفتند که دست به رسوایی این کار کثیف زدند . کار تا جایی رسید که فراز کمالوند که همه میدانند پرسپولیسی هست از این اقدام کثیف به فریاد در آمد و گفت با لباس آبی که به تن خواهم داشت در برابر پرسپولیس با تمام جان قرار خواهم گرفت .

خدمت حاج حسین عزیز باید عرض کنیم جای خوبی را برای کثافت کاری انتخاب نکردی , مردم ایران و جهان به تبریز سفر میکنند تا از هوای پاک و تمیزش استفاده کنند . مردم به تبریز میروند تا مناظر زیبای شاهگلی و مسجد کبود و مقبره الشعرا را ببیند . مردم به تبریز میروند تا شهر اولین ها و شهر بی گدا را از نزدیک ببینند . مردم به تبریز میروند تا شعر مشهور شهریار را از نزدیک لمس کنند :

شهر تبریز است و جان قربان جانان میکند………سرمه چشم از غبار کفش میهمان میکند.

مردم دیار بابک و ستارخان و باقرخان و باکریها و… به تو اجازه نخواهند داد با نفسهای خود بوی لجن را در این شهر پخش کنی . تبریز پاک است و با ورود تو به آن شهر یک هفته ای بوی تعفن و لجن از گوشه ای از شهر به مشام میرسد . مردم تبریز که پی به کثافت کاری و پیشنهادات غیر اخلاقی تو برده اند با کاغذ دستمالی تو را بیرون خواهند انداخت .

نویسنده : هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

10 دیدگاه برای “بوی تعفن و لجن از تبریز زیبا و پاک به مشام می رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.