بی تدبیری و نا امیدی دولت یازدهم در امر ورزش

روحانی-گودرزی

رئیس دولت یازدهم با شعار دولت تدبیر و امید پای در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشت و با پیروزی در انتخابات و تشکیل دولت نیز با همین شعار به کار خود ادامه دادند .

در حوزه و تخصص حقیر که یک ورزشی نویس هستم نیست در مورد مسائل دیگر از جمله سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و مدهبی و … صحبت کنم و تنها میتوانم با قاطعیت در مورد تخصص خودم و در حیطه ورزش عرض کنم که دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش هم بی تدبیری زیادی داشته و هم ناامیدی بسیاری ایجاد کرده است .

شاید وقتی سه وزیر منتخب ریاست جمهوری از مجلس رای اعتماد نمیگیرند و رئیس جمهور با معرفی وزیر چهارم و بالاجبار و از سر رفع تکلیف انتخابی دارد وضعیت از این بهتر هم نشود . آقای گودرزی که از ضعیف ترین مدیران تاریخ ورزش کشور است بعد از اینکه مسعود سلطانی فر، رضا صالحی امیری و نصرالله سجادی از مجلس رای نیاوردند قدم در کابینه تدبیر و امید گذاشت , قدمی که برای ورزش ایران خوش یمن نبود .

افت تیم ملی والیبال و کشتی و مشکلات قهرمانان دو ومیدانی و عدم نتیجه گیری تیم ملی فوتبال در جام ملتهای آسیا و… جزو همین بی تدبیری ها بوده است و در نهایت نابودی استقلال و پرسپولیس که عشق و زندگی میلیونها ایرانی هستند . دو تیمی با انبوه طرفدار که در هر کشوری میبودند جزو سرمایه های آن کشور محسوب میشدند اکنون کاسه گدایی بر دست گرفته اند و این دو تیم به عرصه انتخاباتی و رای گرفتن های نمایندگان مجلس تبدیل شده است . دو تیمی که خیلی ها به خاطر نتایج این تیمها حتی جان خود را نیز از دست داده اند در بی تدبیری و نا امیدی غرق شده اند و موج نا امیدی درجامعه ایجاد کرده اند بدون اینکه افکار آقای وزیر و بالاتر از آن ریاست محترم جمهور مکدر شود .

آقای رئیس جمهور بنده به عنوان کسی که نه با سیاست کار دارم و نه با هیچ حوزه ای از شما درخواست دارم در مورد ورزش تدبیر و امید اینچنینی را کنار بگذارید و بگذارید ورزش با بی تدبیریهای قبلی به حیات خود ادامه دهد .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “بی تدبیری و نا امیدی دولت یازدهم در امر ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.