بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم

?یادداشت هواداری?
اختصاصی برای کانال آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

پس از حدود دو ماه و نیم از پایان فصل و استراحت تیم ها و آماده سازی و تغییر و تحولات برای آغاز فصلی جدید این صبر به پایان رسید و قرار است دوباره دیگ لیگ هر هفته بجوشد تا به نقطه جوش برسد..تا دوباره از حرارت لیگ، هواداران هم جنب و جوش کنند و دوباره تنور لیگ هرهفته گرم تر از هفته قبل به کار خود ادامه دهد..
دلمان برای دیدن تیم محبوبمان پس از این دوماه بسیار تنگ شده است بخصوص وقتی می بینیم که به حد آمادگی رسیده و فقط بازیهای لیگ را کم دارد تا قدرت خودش را به نمایش بگذارد.
دلمان برای جنب و جوش ها و باز فریادها و خوشحالی ها و ناراحتی هایش تنگ شده. دلمان برای کری خوانی های هفتگی مان با تمامی تیم ها و بخصوص قرمزها بیشتر تنگ شده. دلمان برای همه هیاهوهای لیگ تنگ شده.
می خواهیم فصل جدیدی را شروع کنیم..دلمان از این استراحت های طولانی تنگ شده اما چه کنیم بازیکنان حق دارند استراحت کنند، تیم ها حق دارند که در یک برهه زمانی دور از فشار سنگین مسابقات باشند. ما هم دوست داریم که تیم محبوبمان را دوباره ببینیم.
ما هم دوست داریم باز قرارهای هفتگی مان بشود سکوهای ورزشگاه آزادی یا روبروی تلویزیون و حمایت هایمان از نزدیک و دور چه رودررو و چه در نشریات و چه در فضاهای مجازی و کانال ها.
ما هم دوست داریم با گل های تیم محبوبمان به هوا بپریم و هورا بکشیم و با خورده هایش دلمان بشکند و با شکست هایش پلی بسازیم برای رسیدن به صدر و قهرمانی.
دلمان برای همه این هیاهوهای سخت و پرخطر لیگ تنگ شده است..راستی تنها لیگ را پیش رو نداریم از چند ماه بعد هم بازیهای جام حذفی را خواهیم داشت و قبل از نوروز هم لیگ قهرمانان آسیا..
پس خودمان را می خواهیم برای سه هدف آماده کنیم..هم نگاه مان به لیگ باشد که اصلی ترین هدف است و هم نگاه مان به جام حذفی و سپس آسیایی که فصل گذشته در یک مرحله آن ناکام ماندیم و قرار است جبران کنیم.
دلمان برای هر سه ماراتنی که قراراست در آن حضور یابیم تنگ شده است..برای ما هواداران همین دو ماه و اندی استراحت برای دیدن دوباره تیم محبوبمان کافی ست می خواهیم هرچه زودتر به دیدار هم بیاییم.
????
کانال آبی پوشان
????
https://telegram.me/joinchat/BZSFwTxhlqKdGydF9b-1XA

 

تلگرام استقلال

4 دیدگاه برای “بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.