تاوان بی کفایتی ها

🔹وقتی یک مدیر پس از اینکه به تازگی دومین گزارش ماهانه و تصویری خود را به هواداران و عموم اهالی فوتبال ارائه داده، دوباره گزارش می دهد و شاید هم کمک که باید تا ۵ روز آینده ۵۵۰ هزار دلار ناقابل (نه بخوانید بسیار هم قابل و حائز اهمیت) را به شفر و یک بازیکن خارجی دیگر بدهد واقعا چه فکری می توان کرد؟
🔹اولین فکر و افسوسی که به ذهن خطور می کند چیست؟ آیا جز این است که چرا باید همیشه استرس بدهی ها را داشته باشیم؟ چرا باید حالا حالاها در حسرت کشیدن نفسی آرام حتی برای لحظاتی کوتاه بمانیم.
🔹تا هنوز این بدهی تسویه نشده و آب خوشی از گلو پایین نرفته، بدهی بعدی، شکایت و دادخواهی بعدی از راه می رسد و این داستان همین طور ادامه پیدا می کند.
🔹واقعا تا کی باید باشگاه و تیم استقلال و هواداران آبی اش تاوان بی مبالاتی، بی کفایتی و بی تدبیری مدیران و مسئولان گذشته خودش را پس بدهند؟
🔹چقدر حرف زدیم، چقدر فریاد زدیم، چقدر اعتراض کردیم و چقدر اشک ریختیم اما هرگز نه گوش دلسوزی برای شنیدن بود و نه چشمی برای دیدن.. هر فصل باید به آسانی برای جذب چندین بازیکن بی کیفیت و درجه چندم چه داخلی و بخصوص خارجی چندین هزار دلار و چند صد میلیون تومان پول نه (بخوانید چک تضمین شده) بدهیم و آخر بدون هیچ دستاورد قابل توجهی در کمتر از یک فصل یا حداکثر در پایان همان فصل آنها را بیرون کنیم.
🔹تا کی قرار است یکبار برای همیشه یک مدیر دلسوزی پیدا شود که حداقل حتی اگر به فکر باز پرداخت بدهی های مدیران گذشته هم اگر نباشد لااقل به دنبال انباشته شدن بدهی ها در زمان مدیریت خودش لااقل نباشد.
🔹تا کی باید منتظر بنشینیم و یکبار برای همیشه مدیرعاملی را بالای سر باشگاه و تیم محبوبمان ببینیم که کمی از خدای بالای سرش بترسد و به فکر آینده واقعی خود و تیم محبوبمان باشد و همین طور بدون فکر بر بدهی های میلیاردی انباشته شده باشگاه اضافه نکند.
🔹در اینجا کاری به این نداریم که جناب سعادتمند آنقدر پشتوانه توسط خودش دارد که می تواند بدهی های بزرگ و دردسرساز حال حاضر باشگاه را به خوبی پشت سر بگذارد و از سر باشگاه رهایی دهد یا نه؟! اما بیشتر به این می اندیشیم که لااقل در این چند صباحی که طعم به قول خودشان شیرین مدیرعاملی باشگاه استقلال را که می چشد به فکر آینده باشگاه و بدهی های آینده باشد و حداقل کاری نکند که چند میلیارد بیشتر در آینده بدهی و طلبکار برای استقلال باقی بگذارد.
🔹با این اوصافی که ما از لیست بدهی های خارجی ها و حتی بازیکنان داخلی باشگاه محبوبمان داریم، به نظر نمی رسد که حالا حالاها خیالمان از بابت بدست آوردن یک آرامش نه برای طولانی مدت، حداقل برای مدتی کوتاه باشیم و باید همچنان تن و بدن مان بلرزد که یکی از این شکایت ها گریبان تیم محبوبمان را بگیرد و باعث دردسری بزرگ تر و جبران ناپذیر تری شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.