تا بصورت اساسی تکلیف روشن نشود ساکت نخواهیم نشست

🔹قرار نیست پس از این همه کش و قوس های فراوان و زجر دادن های مدیران ناکارآمد و گستاخ و بسیار وقیح که در پایان که بسیار هم دیر شده بود به استعفا منجر شد که می بایست به برکناری ختم می شد حال بخواهیم خوشحال باشیم و دیگر اعتراض نکنیم.
🔹در طی این ۲۴ تا ۴۸ ساعت گذشته تغییر چندانی در باشگاه استقلال رخ نداده است.. اینکه تنها یک نفر آن هم به زور و فشار بخواهد استعفا بدهد و بقیه اعضای هیات مدیره که آنها هم مسببین پیش آمدن این اوضاع و آشفتگی های چند ماهه اخیر باشگاه بوده اند همچنان بر منصب خود باقی بمانند انگاری هیچ چیزی تغییر نکرده است.
🔹اینکه پس از مدتها و باز هم برخلاف میل باطنی مسئولان و وزیر، دست همکاری با فتح الله زاده داده شده است و پس از یک جلسه چند ساعته، تصمیم و حرف نهایی را به سه روز بعد (یعنی حداقل ۷۲ ساعت دیگر) می سپارند یعنی باز هم تاخیر، یعنی باز هم اتفاق جدید و تازه ای نیفتاده است.
🔹قرار بود تا سال ۱۴۰۰ بالاجبار صبر کنیم، اما اوضاع وقتی روز به روز آشفته تر شد، دیگر این صبر کردن را بر خود حرام دانستیم، چون اگر قرار بود اوضاع با تصمیم ها و عملکرد این مدیران همین طور پیش برود، معلوم نبود که تا پایان سال ۱۴۰۰ (یعنی یک سال و سه ماه آینده) دیگر چیزی از باشگاه استقلال باقی بماند.
🔹اینبار اعتراض هایمان را از فضای مجازی و روی سکوها مستقیم و به صورت گسترده آوردیم جلوی درب باشگاه، اینبار تعدادمان از تعداد انگشتان دو دست بیشتر بود، حتی آنقدر بسیار بودیم که قابل شمارش نبودیم، خیابان اصلی منتهی به باشگاه را مسدود کردیم تا ثابت کنیم که سکوت کردن برابر ظلم هایی که دیگر به نهایت خود رسانده شده است یک نوع خیانت در حق باشگاه و تیمی است که ما عاشقانه هوادارش هستیم.
🔹نمی دانیم قرار است در سه روز آینده چه تصمیمی از سوی وزارت برای تیم محبوبمان گرفته شود، اما در طی همین مدت سه روز باز هم قرار نیست ساکت بنشینیم و منتظر تا آقایان باز تصمیمی باب میل خودشان بگیرند و باز بر باشگاه و تیم محبوبمان و حتی مای هوادار تحمیل کنند.
🔹نه ما طی این سه روز همچنان ساکت نخواهیم نشست و اعتراض ها و گلایه هایمان را پیش خواهیم برد و تا زمانی که یک تصمیم جدی برای باشگاه محبوبمان و یک تکلیف اساسی برای طولانی مدت و چندین ساله اتخاذ نشود آرام نخواهیم گرفت.
🔹چون این مدیر و این وزیر و افراد دور و برشان پس از پایان مدت ریاست شان از پست خود کنار خواهند رفت، اما باشگاه استقلال و هواداران برای یکسال و دوسال، یا چهار سال و یک دوره و دو دوره نیستند که بشود با آنها به همان میزان و همان اندازه رفتار کرد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.