تا راهی برای بازگشت ایستاده ایم و سکوت نمی کنیم

🔹یک روز تا سر حد مرگ ناامید مان می کنند و روزی دیگر باز نیمچه امیدواری به ما تزریق می کنند.
🔹خودمان هم مانده ایم بین این جماعتی که با خودشان هم روراست نیستند چه برسد به ما هواداران..
🔹ما برای علی خطیر احترام بسیاری قائل هستیم، کسی که در زمان حضورش توانست مقدمات حضور یک سرمربی موفق را در استقلال بوجود آورد، هر چند در برابر تمام خدماتی که انجام داد در اواخر با عکس العمل هایی که انجام داد تمامی عملکرد کوتاه مدت و مفید خود در باشگاه را به دست خودش زیر سؤال برد.
🔹حال بحث حقیر نگارنده شخص خطیر نیست.. ایشان از باشگاه کنار رفتند و حال به بهانه مذاکره با سرمربی فراری داده شده ایتالیایی مان دوباره به باشگاه برگشته و در این بین از هواداران هم درخواست داشته تا در زمان مذاکره مجدد هواداران همچنان خویشتن داری کنند و از تجمع دوباره در مقابل باشگاه یا وزارت ورزش خودداری کنند تا بتوانند با استراماچونی مذاکره انجام دهند.
🔹جناب خطیر و هر مسئول دیگری که دوباره به بهانه مذاکره با استراماچونی باز هواداران را امیدوار کرده است عرض می کنیم که ما تا زمانی که سرمربی موفق تیم محبوبمان را دوباره در تهران و در باشگاه و روی نیمکت نبینیم هرگز به وعده های شما برای مذاکره برای امضاء قرارداد و برای هر خبر خوش و تازه دیگری دلخوش نخواهیم کرد.
🔹هوادار دیگر بسیار خسته شده است، سه هفته کابوس وار طوری در جلوی چشمانشان گذشته است که به اندازه سه دهه پیر و خسته شان کرده است.. دیگر نه به وعده دلخوش می کند و نه به چرب زبانی فلان عضو هیات مدیره یا به بازگشت اسطوره و کاپیتان شماره ۷ سابق شان.. هوادار به هیچ اتفاقی جز بازگشت استراماچونی دلخوش نخواهد کرد.
🔹حال این اتفاق می خواهد فتح الله زاده باشد، می خواهد مجیدی باشد، می خواهد هر شخص و هر بهانه دیگری باشد.. هوادار دیگر نه با حضور فتح الله زاده امیدوار می شود و نه با حضور مجیدی به ذوق و شوق می رسد.
🔹هوادار تا زمانی که افراد بی کفایت در درون باشگاه و دور و بر تیم محبوبشان می چرخند هرگز دیگر صبر نمی کند، سکوت نخواهد کرد و برای رسیدن به مقصود خود که همانا رسیدن به آرامش و موفقیت تیم استقلال است دست از تجمع های مسالمت آمیز و محترمانه در مقابل باشگاه و وزارت ورزش دست برنخواهد داشت.
🔹هر زمان که باشگاه از وجود افراد بی کفایت، ناکارآمد و چاپلوس و عاشق میز و صندلی خالی شد، هر زمان که استراماچونی به نیمکت آبی ها برگشت آنگاه احساس آسودگی می کنند و آنگاه با خیالی راحت تر تیم محبوبشان را همراهی می کنند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.