تجربه من ، اشتراک گذاری تجربه ها

go.shopkeeper.ir

تجربه من

همیشه یک نیاز، انسان رو به خلاقیت وادار میکند ، نیاز به تجربه ی دیگران باعث شد سایت تجربه من ، با هدف به اشتراک گذاری تجربه ها راه اندازی شود .
جمعی صمیمی که در یک فضای امن ، از تجربه های گران قدر خود میگویند و دیگران بهره میبرند .
علاوه بر استفاده از تجارب یکدیگر ، پرسش و پاسخ های ساده و دلنشین و مشورت های تخصصی ، بخش های دیگری است که در
سایت تجربه من مشاهده می شود .

تجربه

یکی از مهم ترین ابزارهای استفاده صحیح از زمان ،بهره گیری از تجربه دیگران است . تجربه ای که شاید در هیچ کلاس درسی قابل آموختن نباشد ، اما سایت تجربه من به لطف کاربرانش اولین کلاس های انتقال تجربه رو ایجاد میکند ، تا باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر ایرانیان باشیم ، و راه هایی که انتهای آن بن بست است رو نمایان کنیم . هر سوالی به ذهنتون میرسه بپرسید تا پاسخ های بیشماری رو دریافت کنید . اگه نیاز به مشاوره رایگان دارید ، کافی است یکبار سایت تجربه من رو امتحان کنید تا صدها مشاوره براتون ارسال بشه تا طعم مشورت را به معنای واقعی بچشید . زکات علم و دانش نشر آن است ، شما می توانید به سوالات کاربران پاسخ دهید تا در کنار اجر اخروی جوایز نفیس سایت تجربه من رو دریافت کنید .
مطالعه کنید پرسش و پاسخ های دیگران را که شاید در هیچ کجای دنیا منبعی از تجربه به آسانی در اختیار شما قرار نگیرید . ما درکنار هم اولین دانشگاه تجربه آموزی را راه اندازی میکنیم تا به معنای واقعی مصداق آیه مشورت :
(وَ الَّذینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِمْ وَ أَقامُوا الصَّلاهَ وَ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ وَ مِمّا رَزَقْناهُمْ یُنْفِقُونَ) باشیم .

برای ورود به سایت تجربه من میتونید از لینک زیر استفاده کنید :
http://tajrobeyeman.ir/

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.