تحلیل تیمهای حاضر در جام جهانی

سایت آبی پوشان بعد از انجام دو بازی توسط هر تیم و مجموع ۳۲ بازی انجام شده به تحلیل  تیمهای حاضر در جام جهانی و آمار گروه ها میپیردازد.

در مجموع ۳۲ بازی ۹۴ گل به ثمر رسیده که میانگین ۲٫۹۳ گل برای هر بازی به دست آمده است . در مجموع ۳۲ دیدار فقط ۳ دیدار گلی نداشته و با تساوی صفر بر صفر به پایان رسیده است.

گروه A:

برزیل میزبان یک تساوی و یک برد به دست آورده است . بردی که با یک پنالتی نادرست در برابر کرواسی به دست آمد و در مجموع برزیل آن تیمی نیست که داعیه قهرمانی داشته باشد .

مکزیک با برد برابر کامرون و تساوی برابر برزیل تیم خوبی نشان داده . آنها در این گروه شانس بالایی برای صعود دارند .

کرواسی دیگر تیم خوب این گروه که آنها معتقدند در بازی اول داور باعث باخت آنها بوده ودر بازی دوم بغضشان ترکید و با ۴گل کامرون را در هم کوبیدند .

کامرون که خیلی کمتر از حد توقع ظاهر شده واولین حذف شده جام بود. کامرونیها دیگر آن تیم قلدر آفریقایی که برای هر رقیبی درد سر درست میکردند نیستند.

 در مجموع در این گروه در ۴ بازی انجام شده ۹ گل به ثمر رسیده که با میانگین ۲٫۲۵ گل از میانگین کل گلهای به ثمر رسیده جام پایین تر بوده.

گروهB:

هلند در بازی اول اسپانیای پر ادعا را در هم کوبید و در بازی دوم با یک بازی فکورانه استرالیا را شکست داد تا با ۸ گل زده در دو بازی میخ خود را محکم بکوبد .هلند تیم یکدستی است که شخصیت قهرمانی دارد.

شیلی دیگر تیم این گروه هم دو بازی خود را برده و خیلی بیشتر از حد توقع خوب بازی کرده و نتیجه گرفته . انها برای برخورد نکردن احتمالی با برزیل میزبان در دور بعد  باید هلند گردن کلفت را ببرند .

استرالیا نماینده آسیا دو بازی خود را واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد ولی یک تیم یکدست و مبارز بود و بازی این تیم برابر هلند از بازیهای خوب جام بیستم بوده است.

اسپانیا که در یک کلام در این جام تحقیر شد. بدبین ترین هوادار اسپانیا هم فکر حذف زودهنگام و خوردن ۷ گل در دو بازی را نمیکرد . آنها باید تیم خود را دگرگون کنند و میانگین سنی شان را پایین آورند .

در مجموع در این گروه در ۴ بازی انجام شده ۱۷ گل به ثمر رسیده که میانگین ۴٫۲۵ گل در هر بازی آمار فوق العاده ای است.

گروه C:

هر فوتبال بلدی که بازیهای کلمبیا در دور مقدماتی راه یابی به جام جهانی و بازیهای دوستانه این تیم را دیده باشد میدانست که کلمبیا از تیمهای خوب این جام خواهد بود . آنها با ۶ امتیاز یکه تاز گروه هستند .

ساحل عاج با بازیکنان بزرگش نشان داده که میتواند از این گروه صعود کند ولی در حد صعود از این مرحله و نباید انتظار زیادی از این تیم داشت.

ژاپن و یونان دیگر تیمهای این گروه که کار خیلی سختی برای صعود دارند . هر دو تیم تیمهای شایسته برای صعود نشان نداده اند و به نظر میرسد اتفاق خاصی نیافتد آنها هم باید بعد از ۳ بازی با جام بیستم خداحافظی کنند .

در مجموع در این گروه ۹ گل به ثمر رسیده که میانگین ۲٫۲۵ برای هر بازی گل داشته.

گروه D:

در گروه مرگی که ۳ قهرمان جهان در آن حضور داشتند کاستاریکایی که کسی حسابی روی این تیم باز نکرده بود اولین تیم صعود کننده به دور بعد شد . کاستاریکا با ۶ امتیاز در دو بازی همه فوتبالیها را انگشت به دهان گذاشت.

ایتالیا و اروگوئه دو مغلوب شگفتی ساز جام کاستاریکا یک بازی رودر روی سخت را دارند و پیروز مسابقه راهی دور بعد خواهد شد .

انگلیس به سریال ناکامی های خود ادامه داد ولی اینبار خیلی زود از دور مسابقات خارج شد . دو باخت در دو بازی حرفی از انگلیس برای گفتن نگذاشت.

در ۴ دیدار این گروه ۱۱ گل به ثمر رسیده و امار ۲٫۷۵ را برای هر بازی به ثبت رسانده است.

گروه E:

فرانسه را حتی در جام جهانی ۹۸ که قهرمان شد هم ایتقدر پر قدرت ندیده بودیم . فرانسه ای که از پلی آف راهیی جام جهانی شد فوتبالی بازی میکند که فوتبال دوستان را سیراب کند . آنها تیمی شایسته قهرمانی نشان داده اند.

اکوادور و سوئیس سه امتیازی و هندوراس بدون امتیازی امید صعود دارند با درصدهای متفاوت . اکوادور که با فرانسه بازی خواهد کرد شانس کمتری نسبت به سوئیسی دارد که میتواند هندوراس را پل صعود قرار دهد.

در مجموع ۴ بازی ۱۶ گل به ثمر رسیده که ۴ گل برای هر بازی آمار جالبی است هرچند ۵۰درصد گلهای زده شده  گروه سهم فرانسه بوده.

گروه F:

آرژانتین با وجود صعود تیم قلدری نشان نداده . کسی فکرش را نمیکرد مسی و یارانش برابر ایران ۹۱ دقیق عذاب بکشند .

نیجریه هم با مساوی برابر ایران و برد برابر بوسنی با کمک داور در آستانه صعود قرار دارد . آنها با یک تساوی در بازی آخر صعود خواهند کرد.

ایران شاید برای اولین بار باشد که شانس صعود در روز آخر را دارد.ایران امیدوار به برد آرژانتین برابر نیجریه و برد خود برابر بوسنی  است هم شگفتی های جام را تکمیل کند . سازمان دفاعی ایران چون دژ محکمی سد راه تمام تیمهاست .

بوسنی دو بازی و دو باخت و حذف زود هنگام تیمی که خیلی خود را بزرگ میدیدند . آنها مصداق این ضرب المثلند که مشک به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست .

در مجموع ۴ بازی ۵ گل زده و آمار ۱٫۲۵ گل برای هر بازی ضعیف ترین آمار گلهای زده در بین همه گروه ها را نصیب این گروه کرده است.

گروه G:

آلمان در بازی اول یاران رونالدو را در هم ریخت و در بازی دوم با غنا مساوی کرد تا راه تحلیل بر این تیم بسته شود . آنها مثل همیشه تیم خوبی هستند ولی پتانسیل قهرمانی را شاید نداشته باشند .

آمریکایی که در دو بازی خوب بازی کرده و با ۴ امتیاز مدعی شماره دو صعود است . آنها با یک تساوی در روز آخر صعود خواهند کرد .

غنا هم با یک تساوی و یک بازی در روز آخر چشم به اتفاقات فوتبالی دوخته برای صعود .

پرتغال که در پلی آف مانع صعود سوئد و یاران زلاتان شد یک مغلوب به تمام معنی در جام بوده . در روز آخر ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید دست به دست هم دهند تا پرتغال  با تفاضل گل ضعیفی که دارد صعود کند .

در مجموع ۴ بازی و ۱۵گل و میانگین ۳٫۷۵ گل برای هر بازی امار خوبی برای گلهای زده گروه رقم زده.

گروه H:

بلژیک همچون دور مقدماتی جام جهانی پرقدرت ظاهر شده و با ۶ امتیاز صعود کرده.

الجزایر بعد از باخت خفیف به بلژیک کره جنوبی را در هم کوبید و شانس بالایی برای صعود دارد.

روسیه در یک کلام تیمی ضعیف و در حد همان مرحله گروهی بوده و شانس کمی برای صعود دارد. با بازیهایی که از آنها دیده ایم بعید است بتوانند الجزایر را ببرند . هرچند در فوتبال هیچ چیزی امکان نا پذیر نیست.

کره جنوبی که با این همه اردو و بازی تدارکاتی به این بازیها امده نشان داده که در فوتبال همه چیز پول و خرج کردن نیست. باید استعدادی هم باشد.

در مجموع در این گروه ۱۲ گل زده شده که میانگین ۳ گل زده برای هر بازیست.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.