تحلیل تیم و بازیکنان استقلال در بازی با نفت تهران

اختصاصی آبی پوشان : استقلال در برابر نفت تهران بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و نفت به مراتب بازی روان تر و بهتری را ارئه کرد .

این نوع بازی برای کارشناسان امر شاید امری عادی بود ولی برای هواداران معمولی که زیاد از جزئیات اطلاعی ندارند غیر عادی بود .

استقلال فصل بدنسازی دشواری را پشت سر گذاشته است و بدن بازیکنان این تیم سنگین است و در سوی مقابل شاگردان دایی بدنسازی نداشتند و تیمی که دیر بسته شد و با انجام حرکات تاکتیکی گام به میدان گذاشتند .

در این وضعیت مسلما وضعیت دوندگی و سرعت بازیکنان نفت باید بیشتر می بود و استقلالیها زمان خواهد برد تا بدنهایشان ازاد شده و بتوانند به طور کامل قابلیت های خود را به نمایش بگذارند .

تیمهای منصوریان معمولا در شروع لیگ خوب نیستند و دلیل این مورد هم بدنسازی سنگین بازیکنان است ولی رفته رفته عضلات به حالت عادی بازمیگردند و این میشود شروعی برای بازیهای زیبا و دوندگی تا دقیقه های اخر بازی و احتمال مصدومیت ها نیز بسیار کاهش می یابد .

البته در این میان و به جز قضیه بدنسازی سکوهای خالی آزادی هم از کیفیت بازی و کیفیت بازی بازیکنان استقلاتل کاسته بود و البته عدم هماهنگی برخی بازیکنان جدید که به وضوح دیده میشد که با انجام چند بازی در کنار هم این مورد هم حل خواهد شد .

استقلال

و اما در زیر به عملکرد تک به تک بازیکنان استقلال در زمین میپردازیم :

سید حسین حسینی

در غیاب رحمتی درون دروازه استقلال قرار گرفت و چند واکنش خوب هم داشت . البته نمیتوان فعلا از حسینی به عنوان دروازه بان ششدانگ نام برد ولی او میتواند در کنار رحمتی تجارب خوبی را به دست بیاورد .

محمد حسین کنعانی زادگان

دیروز بازی بدی از خود به نمایش نگذاشت و حتی در دقایقی که استقلال تحت فشار بود به خوبی از پس مهاجمان حریف بر آمد ولی یک اشتباه مرگبار داشت که باعث گل حریف شد که این اشتباه بیشتر از کل بازی او به چشم آمد .

هرائر مگویان

مگویان هم در دفاع بد بازی نکرد و عملکرد مناسبی داشت ولی ایرادی که به او وارد است , این است که گاهی اوقات خیلی بیشتر از حد توپ را نگه می دارد و این مورد باعث ایجاد خطر در خط دفاعی می شود .

خسرو حیدری

خسرو که بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو داشت آنطور که از او انتظار میرفت ظاهر نشد و مسلما رفته به رفته بهتر خواهد شد . البته خسرو هفته قبل دچار یک ئمصدومیت هم بود که این مصدومیت نیز میتواند در عملکرد او نقش داشته باشد .

وریا غفوری

وریا هم یک بیماری داشت و همین بیماری شرایط او را برای بازی زیاد خوب نکرده بود و وریا هم نتوانست آنطور که در بازیهای پیش فصل ظاهر شده بود حضور یابد و حتی منصوریان مجبور به تعویض او شد .

امید نورافکن

در یک کلام میشود گفت این بازیکن فوق العاده است و دیروز هم یکی از خوبهای استقلال بود و اگر در کارهای دفاعی اندکی تمرکز بهتری داشته باشد بازی او بی نقص خواهد بود .

جابر انصاری

جابر هم جزو خوب های استقلال بود . بازیکنی که همیشه موثر بازی میکند . دیروز جابر هم دوندگی خوبی داشت و هم جایگیری و حفظ توپ های خوبی داشت و با گل استادانه خود نیز بازی خوب خود را تکمیل کرد .

بختیار رحمانی

بختیار هم با هافبک های کناری خود نا هماهنگ بود و آن انتظاری که هواداران از او داشتند در بازی اول بر آورده نکرد ولی مسلما با هماهنگی و جا افتادن او در ترکیب تبدیل به ستون تیم خواهد شد .

فرشید باقری

بازی فرشید باقری هم برای شروع خوب بود و او نشان داد می تواند جایگزین مناسبی برای روزبه چشمی باشد .

امید ابراهیمی

امید که دیرتر از همه دوران بدنسازی سنگین را آغاز کرده بود با امید همیشگی فاصله های زیادی داشت و به مرور او هم به امید واقعی و محبوب هواداران باز خواهد گشت .

کاوه رضایی

کاوه بازی خوبی انجام داد و پاس گل زیبای او به جابر هم از نکات قابل توجه بازی بود . البته کاوه بسیار عصبی بازی میکرد و در چند نوبت هم با بازیکنان حریف بگو مگو و درگیری داشت که باید این مورد توسط کادر فنی به او تذکر داده شود .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “تحلیل تیم و بازیکنان استقلال در بازی با نفت تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.