تراکتور تیمی ضعیف در دفاع و خوب در حمله

اختصاصی آبی پوشان – استقلال در هفته سوم لیگ برتر به مصاف تراکتور سازی تبریز می رود , تیمی که در بحران بازیکن به خصوص در خط دفاعی و پست دروازه بانی مواجه هست .

تراکتور سازی دروازه بان خوبی ندارد و فرزین گروسیان ضعف های زیادی دارد که از آن جمله می توان به ضعف او در مهار شوت های از راه دور اشاره کرد . بازیکنان استقلال که در بین آنها شوت زن هم کم نیست می توانند با شوتهای از راه دور دروازه تراکتوری ها را هدف قرار دهند . مسلما شوت های از راه دور و ضربات کاشته می تواند یکی از اهداف استقلال برای باز کردن دروازه تراکتورسازان باشد .

در خط دفاعی تراکتوری ها که متشکل از بازیکنان کم تجربه است ضعف و اشفتگی زیاد دیده می شود و در صوتی که منصوریان تیمش را با دو مهاجم به میدان بفرستد می توانند دروازه تراکتوری ها را به راحتی باز کنند .پاسهای در عمق داریوش شجاعیان و جپاروف و یا جباری در بین مدافعین کم تجربه تراکتوری ها بسیار کارساز خواهد بود .

اما هرچقدر تراکتوری ها در خط دفاعی کم تجربه و ضعیف هستند در فاز تهاجمی قدرتمند هستند .

میلاد زکی پور در جناح چپ دفاعی باید مواظب نفوذهای ایران پوریان باشد و در میانه میدان هم هافبک های دفاعی استقلال که جوان و انرژیک هستند توانایی مهار کیانی و در اختیار گرفتن میانه زمین را دارند .

محمد نوری, محمد ابراهیمی , مهدی شریفی و فرزاد حاتمی هم مهره ها تهاجمی تراکتورسازان هستند که به خصوص ابراهیمی و حاتمی سابقه خوبی برابر استقلال دارند و باید به خوبی محافظت شوند .

استقلالی که در برابر استقلال خوزستان دیدیم توانایی برد تراکتورسازی را دارد به خصوص اینکه این تیم به مانند استقلال خوزستان فشرده و دفاعی بازی نخواهد کرد و آزادی عمل هافبک های خلاق استقلال هم بیشتر خواهد بود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.