ترکیب استقلال برای سال جدید به چه شکل است ؟

خیلی از کاربران و همراهان آبی پوشان از ما در مورد ترکیب استقلال در فصل جدید سوال میپرسند و اینکه ترکیب اصلی استقلال به چه صورت خواهد بود و اصرار زیادی به اعلام ترکیب اصلی استقلال دارند باید خدمت این عزیزان اعلام کنیم که نه تنها ما بلکه خود علیرضا منصوریان و کادر فنی استقلال هم از الان ترکیب ثابت استقلال را نمیدانند . استقلال آنقدر بازیکن خوب و ستاره و همچنین جوانان با استعداد دارد که انتخاب ۱۸ بازیکن و انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی کار مشکلی خواهد بود . اسامی که در زیر ذکر می شوند دقت کنید که در هر بازی چند نفر از این اسمهای بزرگ حتی در لیست ۱۸ نفر استقلال هم نخواهند بود . پیشبینی های زیر فقط احتمالی بوده و البته بدون محاسبه یکی دو بازیکنی که اضافه خواهند شد .

آرم-استقلال

در درون دروازه استقلال سید مهدی رحمتی را خواهد داشت و دروازه بان دوم استقلال سید حسین حسینی است . البته به علت محرومیت رحمتی در دو بازی اول حسینی در دو بازی اول دروازه بان اصلی استقلال خواهد بود . ارشیا بابازاده هم دروازه بان سوم استقلال خواهد بود .

در مرکز خط دفاعی استقلال کنعانی زادگان و مگویان و رابسون و حاج محمدی و حسینی جوان را دارد . از این بین علیرضا منصوریان اعتقاد شدیدی به محمد حسین کنعانی زادگان دارد و قطعا او یکی از بازیکنان فیکس خط دفاعی خواهد بود و از بین دو مدافع خارجی یکی در کنار او دو مدافع استقلال خواهند بود .

در سمت راست مدافع استقلال وریا غفوری خواهد بود و در سمت چپ هم استقلال میلاد زکی پور و میثم مجیدی را در اختیار دارد که منصوریان حساب زیادی روی میلاد زکی پور کرده و اعتقاد دارد پدیده این فصل لیگ و استقلال این بازیکن خواهد بود .

در مرکز میدان و در هافبک دفاعی استقلال از وجود ابراهیمی و فرشید باقری استفاده خواهد کرد و خبر خوش در این منطقه اینکه امید نور افکن نیز به پست اصلی خود بازخواهد گشت و میتواند ستاره استقلال در میانه زمین باشد . منصوریان اعتقاد دارد توانایی های امید نو رافکن در لب خط و سمت چپ بسیار محدود می شود و در میانه میدان او آزادتر و جنگنده تر خواهد بود . در این پست منتظر روزبه چشمی در نیم فصل هم خواهیم بود .

جلوی هابفک های دفاعی استقلال بختیار رحمانی پلی میکر خواهد بود و البته بازیکنان زیادی میتوانند جلوتر از هافبک دفاعی (یا هافبک های دفاعی) برای استقلال بازی کنند . بازیکنانی مانند جابر انصاری و فرشید اسماعیلی (که یک خط جلوتر خواهد آمد )و میلاد شعبانلو

استقلال در سمت راست از وجود خسرو حیدری و بهنام برزای میتواند استفاده کند .

در سمت چپ اوضاع از نظر بازیکن عالی و از نظر انتخاب بسیار دشوار خواهد بود . محسن و یعقوب کریمی و همچنین کاوه رضایی که گمان می رود منصوریان از او در این پست استفاده کند و از سمت چپ به خط حمله اضافه شود .

در خط حمله استقلال هم سجاد شهباززاده مهاجم اول استقلال در دو سال گذشته رقبای زیادی خواهد داشت و آرش افشین و کاوه رضایی و علی قربانی خط آتش استقلال را تشکیل می دهند .

در بالا نام ۲۷ بازیکن اسم برده شد و نامهای دیگری هم هستند که ملاحظه میکنید انتخاب ۱۸ نفر را چنین اسامی سخت میکنند چه برسد به انتخاب ۱۱ بازیکن ثابت و ترکیب استقلال . منتظر شروع لیگ و دیدن چهره این استقلال کهکشانی با مربی محبوب و با دانش خواهیم نشست .

به امید سربلندی بیش از بیش استقلال و استقلالی

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

3 دیدگاه برای “ترکیب استقلال برای سال جدید به چه شکل است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.