ترکیب اصلی استقلال برای لیگ پیش رو به چه صورت است ؟

به ترکیب اصلی استقلال در لیگ پیش رو میپردازیم و البته شاید بازیکنانی به لیست استقلال اضافه شوند و این ترکیب دستخوش تغییراتی شود .
در خط دروازه به نظر میرسد حسینی دروازه بان اول خواهد بود .
در دفاع وسط استقلال سهرابیان و مرادمند را دارد و البته غلامی هم گفته میشه در روزهای آینده تمدید خواهد کرد و از بین این سه باید دو نفر بازی کنند و البته در این پست استقلال ایمان سلیمی را هم دارد .
در سمت راست نکونام اعتقاد زیادی به حردانی دارد و به نظر میرسد حردانی دفاع راست استقلال باشد و کوین یامگا یک پست جلوتر برود و به عنوان وینگر راست بازی کند .
در سمت چپ ابولفضل جلالی اولویت اول نکونام هست و با توجه به اعتقادش به این بازیکن از جذب نادری هم امتناع کرد . وینگر چپ هم مهرداد محمدی خواهد بود .
در هافبک وسط آرش رضاوند انتخاب اول نکونام خواهد بود و از بین مهدی پور و مهری و یکی بازی خواهد کرد . البته این ها با توجه به موجودی فعلی است و اگر دو هافبک وعده داده شده خارجی به تیم بپیوندند وضعیت شاید متفاوت باشد .
برای خط حمله هم فعلا گزینه های زیادی پیش رو نیست و پیمان بابایی و مطهری را استقلال دارد و چند بازیکن جوان و البته نکونام چشم امید به مهاجم خارجی و جذبش هم دارد .

میبینیم که استقلال نه تنها تقویت نشد و سه ستاره خود (محبی و قایدی و سیلوا ) رو از دست داد در پستهایی که ضعف داشت هم تقویت نشده است . استقلال هافبک وسط خوب ندارد ، استقلال مهاجم نوک خوب ندارد ، دروازه بان ششدانگ ندارد به اینها بی پولی بازیکنان و روحیه پایینشان و نیامدن دستیاران نکونام به خصوص بدنساز و تمرینات نصف و نیمه پیش فصل را هم اضافه کنید تا بدانیم نکونام چه کار سختی پیش رو دارد و قطعا هوادار باید پشت این سرمایه خود باشد تا به این راحتی سوخت نشود .
✍️ هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.