ترین های هفته هفتم لیگ برتر

با پایان یافتن تمام بازیهای هفته هفتم به معرفی ترین های هفته هفتم لیگ برتر پرداخته ایم:

بازی هفته:تراکتورسازی تبریزپرسپولیس تهران

بازی که تا دقیقه ۳۰ سرد و بی روح بود پس از آن تبدیل به یک بازی زیبا و پر سرعت شد و دو تیم موقعیت های زیادی برای گل زنی داشتند . این بازی از سوی سایت آبی پوشان به عنوان بازی هفته انتخاب می شود .

بازی تراکتورسازی و پرسپولیس

بهترین تیم:تراکتورسازی تبریز

شاید اینروزها بردن پرسپولیس علی دایی کار چندان سختی نباشد ولی تراکتوریها در ۲۰ دقیقه آخر بازی هرکاری خواستند بر سر پرسپولیس آوردند تا به عنوان تیم هفته معرفی شوند .

تراکتورسازی تبریز 93

سرمربی هفته: امیر قلعه نوعی

کار رسول خطیبی و منصور ابراهیم زاده نیز ارزشمند بود ولی امیر قلعه نوعی با غیبت ۵ بازیکن اصلی و در گرمای ۴۳ درجه و جو استادیوم مسجد سلیمان موفق شد ۳ امتیاز دیگر کسب کند و به عنوان مربی هفته انتخاب شود .

گزارش تصویری بازی استقلال و پیکان

گل هفته: گل سامان نریمان جهان به پرسپولیس

سامان نریمان جهان بازیکن تراکتورسازی با حرکت و شوتی دیدنی گل سوم تراکتورسازی را به ثمر رساند تا زننده گل هفته شناخته شود.

سامان نریمان جهان

بازیکن هفته:آرش برهانی

مهاجم کهنه کار استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان دوندگی خوبی داشت و دو پاس گل بسیار زیبا را برای قاضی و شهباززاده ساخت تا یکی از اصلی ترین عوامل برد استقلال باشد .

آرش برهانی

خارجی هفته :مت اتروویچ

مدافع پیکان با ثمر رساندن اولین گل فصل پیکان باعث اولین برد این تیم شد . مت اتروویچ در روزی که ادینهو هم برای برد تراکتورسازی همه کار کردو آمنیو آچیله برای صبا گلزنی کرد به عنوان خارجی هفته شناخته می شود .

بازنده های هفته :

علی دایی: یار ثابت اکثر هفته ها در لیست بازنده ها . علی دایی نیمه مربیان را به رسول خطیبی باخت و نتوانست برتری به دست آمده را حفظ کند .

سوشا مکانی : سوشا مکانی ۳ بازی انجام داده و ۲ گل به خودی داشته البته نقش بنگر در این گل بیشتر از سوشا مکانی بود .

جواد خیابانی:در کنار جواد خیابانی باید سایر عوامل پخش تلوزیونی هم در این لیست باشند که تا آخر مسابقه کسی به استاد خیابانی فرق سوشا مکانی و حامد لک تذکر نداد . استاد در این بازی در ادبیات دیرین ایرانی ها هم دست برد و جمله تا سه نشه بازی نشه رو به تا چهار نشه بازی نشه تغییر داد . اگر بخواهیم سوتی های جواد خیابانی رو کامل بنویسیم باید مطلبی جداگانه اختصاص دهیم.

زلاتکو کرانچار: کرانچار برای سومین هفته متوالی نیز نتوانست به برتری برسد و فاصله خود را از صدر جدول زیاد و زیادتر کرد.

میلاد زنید پور: شاید اگر در دقیقه ۸۰ آن پنالتی را گل می کرد الان استقلال صدر نشین نبود و نفتی ها هم صاحب امتیاز از این بازی می شدند .

یحیی گل محمدی: وقتی عطای کار در نفت را به لقایش بخشید و راهی ذوب اهن شد فکرش را هم نمیکرد اینچنین نتایج افتضاحی بگیرد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.