ترین های هفته پنجم لیگ برتر

کادر فنی و آنالیز سایت آبی پوشان بعد از پایان همه مسابقات لیگ برتر به مانند هفته های قبل به  معرفی ترین های هفته پنجم لیگ برتر پرداخت :

بهترین بازی هفته : بازی استقلال و پیکان

استقلالیها آنقدر زیبا و تماشاگر پسند بازی کردند تا مثل هفته های قبل بازی های این تیم به عنوان بازی هفته انتخاب شود .

گزارش تصویری بازی استقلال و پیکان

تیم هفته :استقلال تهران

استقلال با ارائه یک بازی سراسر هجومی و شناور فرصت خودنمایی به بازیکنان پیکان را نداد و به عنوان تیم هفته انتخاب می شود .

گزارش تصویری بازی استقلال و پیکان

مربی هفته :رسول خطیبی

تیمی که دو بر هیچ عقب باشد و بعد چهار گل به ثمر رساند باید مربی آن تیم به عنوان مربی هفته انتخاب شود . جمع کردن تیم در آن شرایط کار سختی بود که خطیبی از عهده این کار سخت بر آمد .

رسول-خطیبی

بازیکن هفته + خارجی هفته + گل هفته :لوسیانو ادینهو

سه عنوان را یکجا اختصاص داده ایم به لوسیانو ادینهو که نقش زیادی در پیروزی تراکتورسازی داشت . گل اول او به صبا نیز که به زیبایی به ثمر رسید به عنوان گل هفته انتخاب میشود .

لوسیانو-ادینهو

داور هفته :احمدصالحی

قضاوت کم نقص احمد صالحی در دیدار استقلال و پیکان او را به عنوان داور هفته انتخاب کرد . آوانتاژ روی گل اول استقلال و قضاوت درست در مورد دو صحنه در محوطه جریمه دو تیم و همچنین تشخیص آفساید نبودن صحنه گل دوم استقلال(که شاهکار کمک داور بود) از نقاط مثبت تیم داوری این بازی بود .

احمد-صالحی

پدیده هفته: یزدان عباسیان

بازیکن ۲۲ ساله استقلال خوزستان با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند مانع از باخت استقلال خوزستان شد . این بازیکن سرپل ذهابی به عنوان پدیده هفته انتخاب می شود .

بازنده های هفته :

علی دایی : گرانترین مربی لیگ برتر که مهمان ثابت بازنده های هفته شده است و کم کم حمایت هواداران پرسپولیس را هم از دست می دهد.

مهدی رحمتی  : خوردن ۳ گل از استقلال می توانست او را در لیست بازنده ها قرار دهد حال اضافه کنید به نگه نداشتن احترام پیشکسوت و مربی سابق .

حمید بابازاده: مربی دروازه بانهای پیکان هم که سابقه چندین ساله در استقلال و همکاری با قلعه نوعی دارد رسم ادب را به جا نیاورد . از بابازاده به علت سن زیادتر انتظار بیشتری می رفت.

منصور ابراهیم زاده: لیست بازنده ها را می توان با همه ارکان پیکان پر کرد ولی در این میان نقش سرمربی در ناکامی های این تیم خیلی پر رنگ بوده است . ابراهیم زاده چند هفته دیگر فرصت خواهد داشت؟

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.