ترین های هفته چهارم لیگ برتر

با پایان یافتن هفته چهارم لیگ برتر سایت آبی پوشان مانند هفته های گذشته  به انتخاب  ترین های هفته چهارم لیگ برتر پرداخته است :

بهترین بازی :استقلال تهران -سایپای البرز

بازی که ۵ گل داشته باشد و هر دو تیم یک بازی تاکتیکی و زیبا را به نمایش بگذارند لایق انتخاب به عنوان بهترین بازی هفته است .

بازی استقلال و سایپا

بهترین تیم :نفت تهران

پیروزی با ۳ گل برابر سپاهانی که هر سه بازی اول خود را برده بود و با همه بزرگان و مهاجمان خطرناکش پای به این بازی گذاشته بود گزینه دیگری جز نفت برای انتخاب بهترین تیم باقی نمیگذارد .

تیم-نفت-تهران

بهترین مربی: علی رضا منصوریان

منصوریان با نفت شروع خوبی داشته است و این بازی هم نشان داد ظرفیت بسیار بالایی برای مربی بزرگ شدن را دارد .

علی منصوریان

بهترین بازیکن : امید ابراهیمی

واژه امید امیر که رسانه ها به کار برده اند بهترین وازه برای امید ابراهیمی میتواند باشد . دفاع چند لایه سایپا هم توان مقابله با امید ابراهیمی را نداشت .

عکسهای بازی استقلال و سایپا

بهترین گل:گل جاسم کرار به سایپا  (+گل امید ابراهیمی به سایپا)

در بین اعضای انتخاب بهترینها کسی نظر قاطعی در مورد بهترین گل هفته نتوانست بدهد . دو گلی که امید ابراهیمی و جاسم کرار زدند آنقدر زیبا بودند که نشود بینشون یکی رو انتخاب کرد ولی در نهایت با درصد کمتری گل جاسم کرار گل برتر هفته انتخاب شد .

جاسم-کرار

خارجی هفته : جاسم کرار

جاسم کرار آنقدر زیبا و تماشاگر پسند فوتبال بازی می کند تا خیابانی را به وجد آورده و بارها مجبور به تمجدید از او شود . در حالی که این هفته پادوانی هم عالی بازی کرده است ولی جاسم کرار با فاصله زیاد از همه رقبا بهترین خارجی هفته انتخاب می شود .

پدیده هفته: هادی محمدی

یحیی گل محمدی دقیقه ۹۶ با گل این مدافع جوان از شکست گریخت . هادی محمدی بازیکن خوبی است و در صورت تصمیمات درست می تواند به یک مدافع بزرگ در فوتبال ایران تبدیل شود . کامیابی نیا از نفت هم لایق کسب این عنوان بود .

بازنده های هفته:

علی دایی : ۴ امتیاز از ۴ بازی برای تیم گرانترین سرمربی لیگ حرفی برای گفتن نمی گذارد . پرسپولیس این روزها انقدر ضعف دارد که دایی دیگر ضعف ها را در داوری ها و غش کردن ها و دشمنان فرضی نبیند .

یحیی گل محمدی: با ذوب آهن هرگز نتایج درخشان سال قبل با نفت تهران را تکرار نمی کند . درست که این هفته در دقایق آخر از شکست گریخت ولی با فوتبالی که از ذوب آهن می بینیم حالا حالا ها گل محمدی در لیست بازنده ها خواهد بود .

محمد رضا خانزاده: بازیکنی که به لطف کروش تا برزیل هم رفت یکی از عوامل باخت پرسپولیس به ملوان بود .

سازمان لیگ فوتبال ایران: بازهم برگزاری بازیها در روزهای میانی هفته و در ساعات نا مناسب و باز هم استقبال اندک تماشاگران. در حالی که روزهای پایانی و تعطیل هفته هیچ رویدادی نیست اصرار برای برگزاری بازیها در اواسط هفته برای چیست؟

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.