تزریق فشار روانی و استرس بر جامعه

در کشوری زندگی می کنیم که تفریحات برای جوانان بسیار محدود است . این محدودیت ها علل مختلفی دارد که شاید اعتقادات مذهبی و وضعیت اقتصادی و گاه کاستی ها و بها ندادن برخی نهادهای مسوول در در این زمینه دلیلی بر این محدودیتها باشد . در این مقاله هدف از چرایی تفریحات اندک نیست بلکه حفظ تفریحات سالم موجود برای جوانان است .

فوتبال و فوتبال نگاه کردن یکی از این تفریحات سالم می باشد که تا حدودی هم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را میگیرد وهم به جای الگو پردازی های خیابانی و شبکه های خارجی که شاید با ارزشها و فرهنگ جامعه ما هم خوانی نداشته باشد فوتبال و فوتبالیستها را برای خود الگو سازی میکنند . از هر بعد به پدیده فوتبال بنگریم خواهیم دید که برای فوتبال هرچقدر هزینه شود کم است و این هزینه ها تا حدود زیادی از آسیب های اجتماعی خواهد کاست .

مدتیست که صدا و سیمای ایران با زورگویی و قلدری جلوی یکی از این اندک دلخوشی های مردم را گرفته است و با ندادن حق واقعی فوتبال مانع از پخش زنده بازی های فوتبال شده است . صدا و سیمایی که برای تولید یک فیلم بی محتوا که شاید چند هزار نفر هم بیننده نداشته باشد میلیاردی خرج می کند ولی برای خرج کردن به فوتبالی که میلیونها نفر را پای تلوزیون می نشاند خرج نمی کند . صدا و سیمایی که از کنار همین فوتبال به در آمدهای میلیاردی می رسد ولی دین خود را به فوتبال و جوانان جامعه ادا نمی کند .

جالب اینجاست که اقای فردوسی پور که همیشه ادعای حمایت و پیشرفت از فوتبال را دارد به خاطر منافع خود خاموش میشود و اینبار از لفظ (کجای دنیا ) هم استفاده نمی کند . ولی ما می گوییم آقای فردوسی پور عزیز که که دانستن نظر مردم در این مورد برای شما اهمیت نداشت (و یا تهدید منافع شما بود) حدود ۸۰درصد درآمد تیمهای باشگاهی جهان از راه حق پخشی است که در ایران مجموعه زیر نظز آقای ضرغامی بدون داشتن رقیب به زورگویی می پردازند .

دیروز بنده ای که سنی را گذرانده ام  بازیهای لیگ برتر را دنبال می کردم گاهی احساس سنگینی در سینه و فشار عصبی شدید در سر داشتم حال نوجوان و جوانی که بیشتر احساسی تر است در چه وضعی بوده است؟ جناب ضرغامی عزیز و نمایندگان دلواپس ملت که درمورد اینچنین مواردی دلواپس نیستید آیا اگر نوجوان و جوانی بر اثر این فشار دچار اتفاق ناگواری شود پاسخگو خواهید بود؟ آیا تحقیق کردید که این فشار روانی و استرس بر درس دانش آموزان و دانشجویان و کار شاغلین و کارمندان چه تاثیری دارد؟

آقای ضرغامی شما متهم ردیف اول تزریق فشار روانی و استرس بر جامعه هستید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.