تساوی استقلال با گل گهر در سیرجان

استقلال در بازی که میهمان گل گهر بود به تساوی یک بر یک رسید .

شرح گل:

گل گهر یک – استقلال صفر (دقیقه ۲۰: مهران زاهدی): گل گهر در سمت راست صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال ابوالفضل رزاق‌پور به روی دروازه با ضربه سر مهران زاهدی به گل نخست بازی تبدیل شد.

گل گهر یک – استقلال یک (دقیقه ۴۵: کوین یامگا): یامگا از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که ضربه او به بدن بازیکن گل گهر برخورد کرد و کمک داور مسابقه یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. خود یامگا پشت توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت اخباری وارد دروازه کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۳: ارسال خطرناک زنده‌روح از سمت چپ را حسینی به زحمت و در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه ۳۵: سعید سحرخیزان در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت این بازیکن با فاصله بسیار کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۹: شوت راه دور بوحمدان با فاصله از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.
دقیقه ۵۷: یک ارسال توسط رزاق‌پور به روی دروازه با ضربه سر زنده‌روح همراه شد که حسینی به زیبایی این توپ را مهار کرد که البته کمک داور آفساید بازیکن گل گهر را اعلام کرد.
دقیقه ۶۵: روی اشتباه علیزاده و توپ‌گیری فوق‌العاده پیمان بابایی در محوطه جریمه، او توپ را برای رمضانی ارسال کرد و این بازیکن نیز صاحب فرصت بسیار خوبی شد ولی ضربه بغل پای آرمان را محمدرضا اخباری به زیبایی راهی کرنر کرد. کرنر ارسالی نیز با ضربه سر بابایی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۹: استقلال از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که پس از دفع ناقص مدافعان گل گهر، توپ به پیمان بابایی رسید، ولی ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.