تساوی استقلال و ذوب آهن در اصفهان

استقلال در بازی هفته یازدهم لیپ برتر مقابل ذوب آهن به تساوی یک بر یک دست یافت . گا زیبای آرمین سهرابیان استقلال را پیش انداخت ولی گل به خودی مهدی پور مانع از برتری استقلال شد .

استقلال و ذوب آهن

شرح گل ها:
ذوب آهن صفر – استقلال یک (دقیقه ۶۲: آرمین سهرابیان): کوین یامگا از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که پاس زمینی او پیش از آنکه به حامدی فر برسد، توسط مدافع میزبان دور شد. روی ریباند، توپ به آرمین سهرابیان رسید که شوت سرکش و محکم این بازیکن با وجود اثرگذاری پارسا جعفری سنگربان ذوب آهن، وارد دروازه شد تا آبی ها از حریف خود پیش بیفتند.

ذوب آهن یک – استقلال یک (دقیقه ۷۶: مهدی مهدی پور – گل بخودی): حرکت در عرض مجید علیاری و ضربه او در شرایطی که خارج از چارچوب بود، با برخورد به پای مهدی مهدی پور تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا گل تساوی میزبان اینگونه به ثمر برسد.

لحظات حساس:
دقیقه ۴: ذوب آهن صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال یوسفی با برخورد به مدافعان استقلال به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.
دقیقه ۷: کرنر خوب و تمرین شده آبی ها خطرساز شد. ارسال زمینی مهدی پور روی خط محوطه جریمه به کوین یامگا رسید که ضربه او را جعفری مهار کرد.
دقیقه ۲۰: پرتاب بلند نادر محمدی از میانه های میدان، در محوطه جریمه استقلال با ضربه سر گوستاوو بلانکو همراه شد و توپ او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به کرنر رفت.
دقیقه ۲۱: در یک رفت و برگشت، توپ به مهرداد رضایی رسید که ارسال او به روی دروازه نصیب شایان مصلح پیش تاخته شد که ضربه چکشی او را حسینی در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه ۲۲: استقلال از سمت چپ یک حمله را تدارک دید که ضربه ابوالفضل جلالی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۲: ضربه مهدی پور از راه دور زده شد که با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۳۷: یک ارسال به پشت محوطه جریمه ذوب آهن نصیب حامدی فر شد که این بازیکن با یک ضربه سر توپ را برای ایمان سلیمی پیش تاخته کاشت و شوت روی پا مدافع استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۳۹: شوت مهرداد محمدی که از پشت محوطه جریمه زده شد، به یکی از مدافعان ذوب آهن خورد و روی نقطه پنالتی به گوستاوو بلانکو رسید. این بازیکن ابتدا توپ را کنترل کرد و سپس با یک شوت روی پا، دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که این موقعیت مهم نیز با عبور توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۳: استقلال یک موقعیت خوب دیگر را نیز از دست داد. آرمین سهرابیان از سمت چپ به حرکت درآمد که ارسال این بازیکن روی قوس پشت محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و شلیک محکم و زمینی این بازیکن را پارسا جعفری به زحمت و در گوشه دروازه مهار کرد.
دقیقه ۴۵: این بار نوبت به بازیکنان ذوب آهن رسید که شانس خود را برای شوت از راه دور امتحان کنند که ضربه فردین یوسفی را حسینی مهار کرد.
دقیقه ۳+۴۵: ارسال مهدی پور در محوطه جریمه به بلانکو رسید و این بازیکن نیز توپ را به خوبی به حامدی فر سپرد که ضربه او در محوطه جریمه با برخورد به مدافع ذوب آهن در دستان جعفری آرام گرفت.
دقیقه ۵۴: شوت راه دور مهدی پور با فاصله زیاد به بیرون رفت.
دقیقه ۶۹: مجید علیاری از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد که شوت محکم و زمینی این بازیکن به شکل خطرناکی از مقابل دروازه استقلال رد شد.
دقیقه ۸۵: یک ارسال از سمت راست استقلال به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که توپ با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۷: شوت باقرپسند از پشت محوطه جریمه با برخورد به یکی از مدافعان استقلال راهی کرنر شد.
دقیقه ۸۸: ارسال کرنر فردین یوسفی در تیر یک به امید لطیفی رسید که ضربه سر خطرناک این بازیکن را حسینی دفع کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.