تساوی استقلال و ملوان در انزلی

استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر برابر ملوان به تساوی یک بر یک رسید .

شرح گل‌ها:

ملوان یک – استقلال صفر (دقیقه ۶۵: محمدرضا سلیمانی):ارسال بلند پشت مدافعان استقلال در سمت راست زمین را مجید عیدی با فرار سریع تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او را محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل کرد.

ملوان یک – استقلال یک (دقیقه ۶۶: جلال‌الدین ماشاریپوف):ثانیه‌هایی از خوشحالی ملوانان نگذشته بود که سید ابوالفضل جلالی با نفوذ تند و تیز از سمت چپ زمین به بهترین شکل از پاس بلند سیلوا استفاده کرد و پاس در عمق او را ماشاریپوف بدون مکث و شوت زمینی به تور دروازه چسباند.

لحظات حساس:

دقیقه ۱: فرار رضا جعفری از سمت چپ محوطه جریمه و پاس به عقب او را بردبار با شوت محکم زد که توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۷: شوت راه دور بردبار را حسین حسینی با شیرجه زمینی در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه ۱۱: شوت روی پای قاضی‌پور از پشت محوطه جریمه بی‌دقت بود و راهی اوت شد.

دقیقه ۲۶: شوت زمینی جعفری را حسین حسینی برگشت داد که در ریباند موقعیت خطرناک ملوان را ایمان سلیمی به موقع دفع کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۱: ارسال مهدی‌پور از کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر ایمان سلیمی را مدافعان ملوان برگشت دادند که در ادامه هم ضربه سر سیلوا توپ را به حامدی‌فر رساند تا موقعیت خطرناک برای استقلال حفظ شود که برخورد این هافبک آبی پوش با مدافع حریف صحنه مشکوک به پنالتی را رقم زد.

دقیقه ۳۳: شوت بلانکو دقت لازم را نداشت و با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: پاس در عمق روزبه چشمی نزدیک بود استقلال را به گل برساند که ضربه بلانکو در موقعیت تک به تک از مقابل دروازه ملوان عبور کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۴۴: موقعیت عالی گلزنی برای استقلال با پاس بلند سیلوا شکل گرفت که حردانی در موقعیت تک به تک نتوانست گلزنی کند و ضربه او را فرعباسی با خروج عالی از دروازه دفع کرد.

دقیقه ۳+۴۵: ضربه پشت سر چشمی روی ارسال مهدی‌پور با کمترین فاصله از کنار تیرک دروازه ملوان رد شد.

دقیقه ۷۰: شوت راه دور جلالی با کمترین فاصله از تیرک عمودی دروازه ملوان رد شد.

دقیقه ۷۳: ماشاریپوف به زیبایی توپ را در میانه زمین قطع کرد و به مهدی پور رساند، اما شوت او بی دقت بود به مرکز دروازه رفت تا دراختیار فرعباسی قرار بگیرد.

دقیقه ۸۷: ضربه سر حامدی فر روی توپ ارسالی از سمت چپ زمین به تیرک دروازه ملوان خورد و با بدشانسی استقلال تبدیل به گل نشد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.