تساوی باور نکردنی

📝 یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت و کانال آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

🖌 تساوی باورنکردنی

شما باورتان می شود استقلال مساوی کند؟ شما باورتان می شود استقلال بدون گل زده به تساوی برسد؟ باورتان می شود استقلال متوقف شود؟
آری این تساوی برایمان باورنکردنی بود..برای استقلالی که در ثبت جشنواره گل هنرمند بود در یک بازی نتواند به گل برسد و برای بدست آوردن موقعیت گل ناکام باشد باور کردنی نبود..
باورمان شده بود که هیچ تیمی نمی تواند ترمز بردها و موفقیت های استقلال را بکشد اما شد..باورمان نمی شد که استقلال دیگر در گلزنی ناکام بماند..همه چیز این تساوی بخاطر کلین شیت حسینی فراموش شد اما این عدم گلزنی حتی در یک بازی بعدها می تواند کار دست استقلال بدهد..آری این هشدار است هر چند در هفته ای که تمامی تیم ها کم گل ترین هفته لیگی خود را پشت سر گذاشتند این تساوی بدون گل در تبریز بیشتر از همه بازی ها روی اعصاب هواداران ماند.
همان طور که در قبل ترها گفته شد که دوست داریم عیار واقعی شفر در بازی های خارج از خانه تا پایان فصل بیشتر سنجیده شود به این نتیجه خواهیم رسید که بازی های خارج از خانه در تبریز و سپس در اهواز و خراسان و اصفهان و…و…می تواند بیشتر و کامل تر عیار استقلال و موفقیت هایش را نمایان سازد.
تا پایان فصل از این طور بازی های خارج از خانه بسیار داریم و اگر استقلال می خواهد همچنان دل هوادارانش را بدست بیاورد و طناب بردهایش را همین طور بیشتر و بیشتر طولانی کند باید بتواند در خارج از خانه و به عنوان تیم میهمان همچون میزبانی هایش در تهران نتیجه بگیرد..برای ما هواداران تساوی در بازی های خارج از خانه توقف حریف نیست بلکه این خود استقلال است که خط بردهایش را قطع کرده است.


تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “تساوی باور نکردنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.