تشکر میکنیم از آقای حسین قدوسی

قال الامام الصادق (ع) : الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی..

امام صادق علیه السلام: خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفرید

جا دارد تشکر کنیم از حسین قدوسی سردبیر روزنامه پیروزی که باعث شدند بعد از مدتها به فراموشی سپردن , نام تیمسار خسروانی دوباره ورد زبانها و عکس پروفایل ها شود .

واقعا داشتن دشمن نادان از برکات و توجهات حق تعالی است و هزاران بار شکر می کنیم که خداوند ما را از داشتن دشمن نادان بی بهره نگذاشته است .

روزنامه پیروزی و شخص حسین قدوسی میخواستند با استفاده (شما بخوانید سو استفاده) از نظام حاکم و ارتباط دادن بنیانگذار تاج به نظام اسبق هواداران و مسوولین و پیشکسوتان باشگاه را در منگنه ای قرار دهند که نه جرات دفاع وجود داشته باشد و نه حرفی برای گفتن ولی برخلاف مسوولین که موقعیت خود را مهم تر می دانند و نمی توانند از تیمسار خسروانی که خدمات او نه تنها برای استقلال که برای فوتبال ایران پوشیده نیست دفاع کنند و برخلاف پیشکسوتان مصلحت اندیش که توان دفاع ندارند ولی هوادارانی که عاشق هستند و این تیم را عاشقانه دوست دارند و نگران قطع شدن جیره و مواجب نیستند و فرق بین کسی که خدمت کرده و کسی که خیانت کرده را می فهمند , تمام قد به دفاع از خدمات تیمسار پرداختند  . همین مطلب دشمنِ نادان باعث شد هواداران کم سن و سال هم بیشتر با خدمات و بزرگی تیمسار خسروانی آشنا شوند و به روح بزرگ او درود بفرستند .

آقای حسین قدوسی ، دشمنِ نادان ما ، بنده به عنوان قلم به دست آبی دست شما را به گرمی می فشارم و از شما متشکرم .

نویسنده : هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

6 دیدگاه برای “تشکر میکنیم از آقای حسین قدوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.