تضاد در رفتار؛ همرنگ با هیات مدیره یا همراه با هوادار؟؟؟

🔹نه حاجی کل تقصیرها گردن شما نیست، می دانی داستان چیست؟
🔹می دانی آدم هایی در طی این شش فصل گذشته در دور و بر باشگاه استقلال و حتی درون باشگاه پیدا شده اند و رخنه کرده اند و رفتارها و عملکردهایی را از خود نشان دادند و ثابت کردند و جز ایجاد اغتشاش، نفرت، دروغ گویی، اذیت و آزار، وعده و وعیدهای توخالی، هیچ ثمره دیگری نداشتند که هوادار را به تنگ آورده اند.
🔹هوادار یک فصل صبر کرد، دو فصل صبر کرد، سه فصل، چهار و پنج و شش، و حالا در فصل هفتمی هستیم که تیم محبوبمان در سلطه افراد و اشخاصی است که همچنان به تمامی عهد و وعده هایی که برای نابودی با آن توافق کرده اند جامه عمل می پوشانند.
🔹هوادار دیگر نمی تواند بین دوست و دشمن فرقی قائل شود، وقتی دوست هم وارد باشگاه می شود و با همین افراد دست همکاری می دهد، چگونه و از کجا معلوم که همرنگ آنها نشود و یکی دیگر به دشمنان ما اضافه نشود.
🔹حرف و بحث بنده تنها با جنابعالی نیست.. هر چند که هوادار وقتی وعده قبل از پست گرفتن شما را روبروی وزارت ورزش شنید و پس از به روی کار آمدنتان در هیات مدیره استقلال طور دیگری عمل کردید، حتی در این مدت کوتاه تصدی گری شما در هیات مدیره، به تنگ آمدند و دیگر تاب و تحمل ندارند.
🔹شما نه اینکه خواهشا، بلکه حتما حق را به هوادار بدهید و تا زمانی که این چنین افرادی بالای سر باشگاه و درون باشگاه حضور دارند و با تصرفات اشتباه، بیجا و فریبکارانه تنها و تنها راه خود را پیش می برند و هرگز به فکر هوادار و آینده باشگاه استقلال نیستند این فصل های سرد و تلخ همچنان ادامه دار خواهند بود.
🔹هوادار همچنان فتح الله زاده را می خواهد اگر… اگر فتح الله زاده همان حاجی یک دهه پیش باشد، اگر هم دست همکاری با افرادی داد که مورد علاقه و پسند هواداران نیستند عیبی ندارد، لااقل همرنگ آنها نشود، همراه با هوادار از حق آنها دفاع کند اگر دید نمی شود و مجبور به اطاعت از بالا دستی خود است و این باعث می شود که رودروی هوادار قرار بگیرد پس همان بهتر که لطف کند و استعفا بدهد.
🔹هر چند استعفای ظاهری و به قولی اینستاگرامی فتح الله زاده شاید برای آرام کردن اعتراض ها و ناراحتی های هواداران از دست ایشان باشد و تا زمانی که هیات مدیره و آقای وزیر با آن موافقت یا مخالفت نکند این استعفا قانونی و اجرایی نخواهد بود.
🔹اما اگر فتح الله زاده همچنان می خواهد در هیات مدیره باقی بماند و هرگز به سمت مدیرعاملی نرود، پس باید راست راست همراه با هوادار باشد و تمام حرفهای آنان را در هیات مدیره مطرح کند، اگر هوادار غیر از این را از ایشان مشاهده کرد، دیگر فتح الله زاده هم هیچ تفاوتی با بقیه اعضای هیات مدیره که هیچ دلیلی برای دلسوزی برای باشگاه ندارند تبدیل خواهد شد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.