تعصب این روزهایت فراموش شدنی نیست

🔹تعصب این روزهایت را دوست دارم، بیشتر از هر روز و هر زمان دیگری.. می دوی و می جنگی بدون اینکه از مشکلات تیمت رنگ به رخ داشته باشی.. تعصب این روزهایت که ایستادی و مبارزه می کنی برای پیراهنی که بر تن داری، ایستادی و به راهت هر چند سخت اما ادامه می دهی تا هوادار را خشنود کنی.
🔹مطمئنیم که این روزهای سخت و بدون مدیر و بدون سرمربی تمام می شوند، هر چند سخت فراموش خواهند شد، اما همچنان که تنهایی تیم محبوبمان هرگز از یاد نخواهند رفت، تعصب و مردانگی شما بازیکنان هم از یاد نخواهد رفت.
🔹یک برد و یک تساوی و یک باخت، حاصل کار تیمی است که با مشکلات بدون مدیریت و بدون سرمربی و فشارهای سخت و سنگین هواداران دست و پنجه نرم کرده است و توانست خودش را در مقام و وقار و بزرگی خود نگه دارد و حفظ کند تا دوباره به روزهای اوجش برگردد.
🔹هر چند می دانیم که وظیفه بازیکن تعهدی است که به باشگاه و تیم داده و چه با مدیر و چه بدون سرمربی باید به تعهد خود عمل کند، اما خیلی خوب می دانیم که بازیکن هم در این مواقع یک انسان است و مثل هوادار خسته می شود، اعصابش ناراحت می شود و می تواند عکس العمل نشان دهد. اما هواداران اتفاقات و حاشیه های بوجود آمده این روزها را به گردن بازیکنان نمی اندازند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.