تمجید سایت AFC از تیموریان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتخاب هافبک تیم استقلال به عنوان برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر ایران اشاره کرده و به تمجید از وی پرداخته است.
به گزارش خبرگزاری آبی پوشان ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به مراسم انتخاب برترین‌های فصل گذشته لیگ برتر ایران، مراسمی که شنبه هفته جاری برگزار شد اشاره کرده و درباره او نوشته است:

(تیموریان کسی که در تمام بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ به میدان رفت، ستاره پرفروغ استقلال در فصلی بود که مسلماً یکی از فصول ضعیف غول‌های تهران به شمار می‌رود، فصلی که در آن این تیم از کسب سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باز ماند و در رده پنجم به کار خود در لیگ برتر ایران پایان داد.

هافبک دفاعی پیشین تیم فوتبال بولتون و فولام انگلیس که در سال گذشته به استقلال پیوست، در فصلی که گذشت ۳۱ بار برای استقلال به میدان رفت که در ۱۷ بازی آبی‌پوشان تهران شکست ناپذیر بودند).
سایت AFC در ادامه به سایر برترین‌های فصل گذشته لیگ برتر ایران اشاره کرده و نوشته است:

حسین فرکی که فصل گذشته به همراه فولاد قهرمان لیگ برتر ایران شد، عنوان مربی سال را از آن خود کرد و این در حالی بود که محمد عباس‌زاده،‌مهاجم تیم پرسپولیس، کسی که در ۱۳ بازی‌اش برای نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پنج گل به ثمر رساند، به عنوان برترین بازیکن جوان انتخاب شد.

در زیر عکس صفحه اصلی تمجید سایت AFC از تیموریان را میبینید:

 

تمجید سایت AFC از تیموریان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.