تمرین استقلال درروز غیبت جاسم کار

شهبازاده

تمریم تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل ذوب‌آهن از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز پیگیری شد.

در تمرین امروز جاسم کرار به‌دلیل آسیب‌دیدگی غایب بود، اما بقیه بازیکنان در محل تمرین حضور داشتند.

* قبل از شروع تمرین کادر فنی بازیکنان تیم استقلال را دور هم جمع کرد و حدود ۳۰ دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. مظلومی و مجید صالح ضمن طراحی تمرین امروز دلایل شکست روز گذشته را بررسی کردند و نکات لازم را به بازیکنان انتقال دادند.

* سجاد شهباززاده و میلاد فخرالدینی دو بازیکن تیم استقلال مثل روزهای گذشته جدا از سایر بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تمرین کردند.

* شکست روز گذشته و اشتباهاتی که مدافعان در بازی دیروز داشتند، یکی از مباحث مهم تماشاگران در حاشیه تمرین امروز استقلال بود. تعداد هواداران اندک حاضر در تمرین پیرامون شایعه مصدوم نبودن کرار صحبت می‌کردند و حتی صحت و سقم این قضیه را از مربیان استقلال می‌پرسیدند.

* هنگامی که خبرنگاران قصد داشتند وارد زمین تمرین شوند، یکی از مسئولان ورزشگاه آزادی جلوی آنها را گرفت. وی خطاب به اهالی رسانه گفت: به ما گفته‌اند شما حق حضور در محل تمرین را ندارید که حتی مربیان استقلال هم از این موضوع تعجب کردند. در این بین فرزاد مجیدی از منصور پورحیدری استعلام گرفت و خطاب به مأمور حاضر در ورزشگاه که پوشش تمرین استقلال بلامانع است و مشکلی وجود ندارد.

* قبل از شروع تمرین امروز تعدادی از مشوقین تیم استقلال در رختکن حاضر شده و از پرویز مظلومی خواستند،‌ فردا برای شرکت در مراسمی در کرج با بازیکنان صحبت کنند که سرمربی استقلال هم این کار را انجام داد. ظاهراً قرار است استقلالی‌ها فردا برای این کار به کرج بروند.

* قبل از شروع تمرین امروز پرویز مظلومی برای دقایقی با مجید صالح دستیار اول خود گفت‌وگو کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان دور هم جمع شدند و درست مثل روزهای گذشته برای یکدیگر دست زدند و با هم شوخی می‌کردند. این مسئله در دو هفته اخیر هم به چشم آمد و استقلالی‌ها پس از پیروزی این کار را انجام می‌دادند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود زیرنظر قربانعلی‌پور پرداخته و بازیکنان اصلی بازی دیروز تمرین ریکاوری انجام دادند. در بخش بعدی نفراتی چون رمضانی، کریمی، عمران‌زاده، یعقوب کریمی و فخرالدینی که امروز پا به توپ شده بودند، زیرنظر دین‌محمدی کار تاکتیکی انجام دادند.

* با اعلام کادر فنی تیم استقلال آبی‌پوشان فردا استراحت خواهند کرد و از روز دوشنبه تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.