تمرین استقلال زیر نظر مرفاوی

تمرین عصر امروز استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین شماره یک المپیک کیش آغاز شد.

*حدود ۳۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و تمرین آبی پوشان را نظاره کردند.

*در ابتدای تمرین،امیر قلعه نویی روی صندلی نشسته بود و نظاره گر تمرین بود.پس از گذشت ۱۵ دقیقه،قلعه نویی به وسط زمین رفت و تمرین تیم را زیر نظر گرفت.

*صمد مرفاوی و بهتاش فریبا از ساعت ۱۷:۱۰ در ورزشگاه حضور یافتند تا تماشاگر تمرین آبی پوشان شوند.قرار است تیم پیکان پس از تمرین استقلال،یک دیدار دوستانه برگزار کند.

*پیروزی تیم ملی در بازی با بحرین از سوژه های مورد بحث بازیکنان بود.همچنین نیمکت نشینی بازیکنان استقلال در این مسابقه هم از دیگر مواردی بود که آبی پوشان در این باره صحب می کردند.

در تمرین امروز استقلال تنها سجاد شهباززاده غایب بود و این بازیکن با اجازه از کادر فنی راهی تهران شده است و به زودی برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به کیش برخواهد گشت.

* هرائیر مگویان مدافع ارمنستانی تیم استقلال امروز به تمرینات این تیم بازگشت. وی که شب گذشته به اردوی آبی‌پوشان رسیده بود در تمرین امروز تیمش شرکت کرد و به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* هنگامی که هنوز بازیکنان دور هم جمع نشده بودند یک یاز هواداران استقلال از آنها خواست کنار هم بایستند و با یکدیگر عکس یادگاری بگیرند که بازیکنان این کار را انجام دادند.

* به هنگام دویدن و گرم کردن بازیکنان با یکدیگر امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم استقلال مشغول بازی تنیس- فوتبال شدند و بعد از آغاز تمرین تاکتیکی تمرین تیم را برعهده گرفتند.

* در جریان بازی درون تیمی آرش برهانی و حنیف عمران زاده صاحب دو ضربه پنالتی شدند و هر دو بازیکن ضربات پنالتی را از دست دادند.

* فرهاد چیذری مربی بدنساز تیم پیکان و همچنین دکتر چشمه‌سری پزشک سابق پرسپولیس که هم‌اکنون در پیکان فعالیت می‌کند با اعضای کادر فنی و پزشکی تیم استقلال خوش و بش کردند.

* هنریک هلمکه هافبک آلمانی تیم استقلال که تنها با بازیکنان گرم کرده بود امروز با بقیه بازیکنان تمرین نکرد و تنها از روی نیمکت نظاره‌گر شد. این بازیکن قبل از تمرین امروز کمی از ناحیه عضله احساس ناراحتی کرد و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت تنها به دویدن دور زمین پرداخت.

* در بخش پایانی تمرین امروز تیم استقلال بازیکنان در قالب دو گروه و در نیمی از زمین به فوتبال درون‌تیمی پرداختند که ستار همدانی در این تمرین با بازیکنان به میدان رفت و امیر قلعه‌ نویی نیز در وسط زمین تذکرات لازم را به بازیکنان می‌داد.

* طبق برنامه تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد و قرار است آبی‌پوشان روز سه‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف مس رفسنجان بروند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.