تمرین ریکاوری استقلال در کمپ مرحوم حجازی

استقلال

تمرین استقلال امروز (جمعه)  یک روز پس از پیروزی برابر سیاه‌جامگان مشهد از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد

چون پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده است و حضور استقلالیها در ورزشگاه آزادی ممکن بود حاشیه‌هایی را ایجاد کند تمرین ریکاوری استقلالیها در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد

*اکثر بازیکنان تیم استقلال خستگی در چهره‌شان دیده می شد. تأخیر در پرواز بازگشت آبی‌پوشان به تهران باعث شده بود تا استقلالی‌ها ساعت ۵ صبح از مشهد به فرودگاه مهرآباد برسند و همین مسئله خستگی را در چهره آنها نمایان کرده بود.

*میلاد فخرالدینی در تمرین امروز تیم استقلال شرکت کرد و برای دقایقی با فرزاد مجیدی در کنار زمین نرم‌دوی کرد اما خسرو حیدری به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

*علاوه بر حیدری حنیف عمران‌زاده با کسب اجازه از کادر فنی به محل تمرین نیامد.

*حدود ۲۰ نفر از تماشاگران تیم استقلال در محل تمرین حضور داشته و قبل از آنکه کارهای تاکتیکی آغاز شود به تشویق بازیکنان پرداختند.

*در ابتدای تمرین مجید صالح برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها را به رختکن برد و پس از ۱۵ دقیقه گفت‌وگو و طراحی تمرینات دوباره آنها را به زمین بازگرداند.

*بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از تمرین امروز آبی‌پوشان پرویز مظلومی به اتاق بازیکنان رفت و نظاره‌گر دیدارهای امروز لیگ برتر و به خصوص بازی پرسپولیس و پدیده شد. در این بخش تمرینات بر عهده مجید صالح و سایر اعضای کادر فنی بود.

*بیشتر تمرینات امروز به ریکاوری، کار تاکتیکی بدون فوتبال درون تیمی اختصاص داشت. ضمن آنکه وحید طالب‌لو به همراه دروازه‌بان جوان تیم استقلال زیر نظر حسین ترابپور کار کردند.

*جاسم کرار در پایان تمرین امروز با فرزندش حیدر تمرین ضربه به توپ انجام می‌داد و از او می‌خواست که شوت بزند تا خودش توپ‌ها را مهار کند.

*تماشاگران حاضر درتمرین از عملکرد این تیم در برابر سیاه‌جامگان رضایت داشتند و به بازیکنان خسته‌ نباشید می‌گفتند.

تیم فوتبال استقلال فردا به استراحت خواهد پرداخت و آبی‌پوشان از روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری خواهند کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.