تنها همین حاشیه ها را کم داشتیم

🖌 در این سکوت خبری و تعطیلات دراز مدت و نامعلوم لیگ تنها همین حاشیه ها را کم داشتیم

✍️ محمود فخرالحاج

🔹در این سکوت خبری و تعطیلی دراز مدت و نامعلوم لیگ و بازیهای استقلال فقط همین شایعه ها و بگو مگوها را کم داشتیم که به لطف دوستان همیشه حاضر در صحنه برای بوجود آمدن این حاشیه ها و شایعه ها دوباره از سر گرفته شد.
🔹کاری به واقعی بودن یا دروغ بودن ناخوش احوالی جناب فتح الله زاده نداریم، نه می خواهیم خبری را تایید کنیم و مصر به درستی آن بدهیم و نه می خواهیم روبروی آن بایستیم و مثل برخی ها آن را دروغ یا ظاهرسازی بنامیم.
🔹هر چه باشد خود فتح الله زاده بر احوال خود بیشتر آشناست، و از آن سو هواداران از ایشان انتظار و توقع های بجایی دارند.. تفاوتی نمی کند که ایشان (منظور فتح الله زاده) بخواهد بخاطر بدهی های انباشته شده و شکایت های سریالی خارجی های سابق تیم استقلال خودش را به این روز بیندازد.
🔹اصلا نیازی نیست که فتح الله زاده بخواهد این طور ظاهرسازی کند، که اگر به واقع بدانیم و از این بابت مطمئن شویم هرگز ایشان را نخواهیم بخشید.. و اگر قرار بر فرار از بار مسئوولیتی است که ایشان بالاخره پس از فصل های متمادی به آن دست پیدا کردند که آن هم چیزی بیشتر شبیه به خنده است و نه چیز دیگری.
🔹خود فتح الله زاده هم قبل از بازگشت به باشگاه از اوضاع نابسمانان و سرتاسر مشکل درون باشگاه و تیم استقلال آگاه بود و تجربه ایشان در طول دو دهه مدیریت شان در باشگاه ثابت کرده که هرگز پذیرفتن مسئوولیت مدیرعاملی باشگاه استقلال کار آسان و به دور از مشکل و پر استرسی نیست.
🔹همان طور که از احوال فتح الله زاده در طی سالیان گذشته اطلاع داریم، ایشان به وفور به بیمارستان و یا درمانگاه و یا اورژانس مراجعه کرده اند و چند روزی هم در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفته اند و ایشان را بار اولی نیست که بر روی تخت بیمارستان یا اورژانس می بینیم.
🔹برای ایشان و تمامی بیماران از صمیم قلب آرزوی سلامتی می کنیم، خود ایشان هم می دانند که چه مسئوولیت سنگین و پر استرس و اضطرابی را پذیرفته اند و به خوبی می دانند که چشم میلیون ها هوادار به نگاه و تصمیم های ایشان دوخته شده است.
🔹پس مثل همیشه همان طور که از ایشان سراغ داریم، با جدیت و تلاش مثالزدنی پس از چند روز استراحت در این تعطیلی و سکوت خفقان آور جامعه و فوتبال باز به مسئوولیت خود بازخواهند گشت و زمام امور را در دست خواهند گرفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.