توصیه مهم به استاد خیابانی

جواد خیابانی را به عنوان یک گزارشگر پاک و به دور از برخی زد و بندها و کارهای پشت پرده میشناسیم که به مانند برخی همکاران خود میکروفن را نفروخته است . شاید تنها عیب جواد خیابانی اطلاعات کم فوتبالی و گاها بیان های عامیانه اش در گزارش ها باشد .

چند روز پیش که گزارشگران به صورت خودجوش! درحمایت از عادی فردوسی پور بر علیه امیرقلعه نوعی بیانیه دادند یکی از امضا کنندگان جواد خیابانی بود و بعد از امضا هم مصاحبه کردند و گفتند من متن را چند بار به دقت خواندم و یک امضا اندازه سر خودم پایش گذاشتم . اینکه جواد خیابانی اینچنین متنها را به دقت میخواند و بعد امضا میکند جای سپاس دارد ولی توصیه مهم به استاد خیابانی داریم که در مورد مسائل کاری و فوتبالی هم مطالعه داشته باشد . او دیروز اسم هر ۲۲ بازیکن موجود در زمین را برای همدیگر به کار برد و تنها یک صحنه را یادآور میشویم که سجاد شهباززاده سانتر کرد امید ابراهیمی برگردان زد و آرش برهانی پاس بعدی را داد و عنایتی گل زد ولی برداشت استاد در این صحنه جالب بود و پاس اول را برای برهانی برگردان را برای شهباززاده و پاس منجر به گل که توسط برهانی بود را خسروحیدری دیده بود یعنی در عرض چند ثانیه اسم سه نفر را اشتباه فرمودند .

ما از استاد خیابانی توقع نداریم اسم بازیکنان نفت مسجد سلیمان را یاد بگیرد لااقل بازیکنان استقلال که مشهورتر هستند و هر روز در روزنامه ها و سایتها و شبکات اجتماعی حضور دارند را مرور و با آنها آشنا شود .

استاد در حین حال که متن بیانیه حمایت از عادل خان را میخوانید مطالعاتی نیز در مورد فوتبال داشته باشید .

با سپاس : دوستاران شما در سایت آبی پوشان

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “توصیه مهم به استاد خیابانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.