تولدت مبارک نماد غیرت و تعصب

امروز ۴مرداد تولد کاپیتان با غیرت و سابق و مربی کنونی باشگاه استقلال است . محمود فکری امروز ۴۵ ساله شد . تولد این اسوه غیرت و تعصب را خدمت خود و خانواده و همه استقلالیهای تبریک میگوییم.

نگاهی انداخته ایم به بیوگرافی محمود فکری جویباری:

محمود فکری در ۴مرداد ۱۳۴۸ در جویبار به دنیا آمد . فکری فوتبال خود را از ۱۷ سالگی از تیم ساحل جویبار آغاز کرد . او در سال ۱۳۶۹ به نساجی مازندران پیوست و سپس راهی استقلال تهران شد .

خدمت سربازی دو سال محمود فکری را از استقلال دور کرد و او بالاجبار به فجر شهید سپاسی پیوست . بعد از پایان دوران سربازی دوباره به استقلال برگشت.

بیشترین دوران بازیگری فکری در استقلال گذشت و او تبدیل به نماد تعصب تیم گشت. فکری به مدت ۵ فصل کاپیتان تیم محبوب پایتخت بود .

فکری به همراه استقلال ۳ بار قهرمان لیگ و ۳ بار قهرمان جام حذفی شده است و ۵ نایب قهرمانی لیگ و ۲ نایب قهرمانی جام حذفی را هم در کارنامه دارد. یکبار با استقلال در سال ۱۳۷۸ نایب قهرمان آسیا شد و در سال ۱۳۸۱ به مقام سوم آسیا رسید .

اینها بخشی از افتخارات دوران بازیگری محمود فکری است ولی چیزی که فکری را بیش از بیش در بین هواداران استقلال محبوب کرد دو گل زیبای او در دربیها بود . گل ۴۰متری فکری به دروازه ساشا ایلیچ هرگز از خاطر هواداران پاک نخواهد شد.

فکری در بین طرفداران استقلال لقب محمود آر پی جی زن را داشت و شوتهای او به واقع چون آر پی جی بر قلب رقبا مینشست.

فکری یک سال هم در شیرین فراز کرمانشاه حضور داشت.

فکری هم اکنون مربی استقلال و همکار امیر قلعه نوعی در استقلال است و سابقه مربی گری در صبای قم -شیرین فراز کرمانشاه و مس کرمان را نیز دارد.

محمود فکری باجناق علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال است.

سایت آبی پوشان یکبار دیگر تولد بازیکن محبوب سابق و مربی محجوب اکنون استقلال بزرگ را تبریک میگوید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.