تو را چشم در راهم

🔹نزدیک به سه هفته از تعطیلات لیگ می گذرد و دو بازی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی هم به اتمام رسیدند با دو شکست متوالی.
🔹دو بازی که استقلالی ها کمترین سهم را در شکست هایش داشتند و حال به واقع گفته مان به اثبات رسید و هر چند از بابت شکست ها و تحقیرها خوشحال نیستیم اما با این وجود همچنان تیم محبوبمان را با تمام وجود دوست داریم.
🔹در روزهایی که همه به فکر تیم ملی بودند، اما ما همچنان هوش و حواس مان به تمرینات تیم محبوبمان بود و اوضاع و احوالش را جویا می شدیم.
🔹هر چند که تعطیلی سه هفته لیگ شاید برای خیلی ها خوشایند بود و هر چند برای تیم ملی به تلخی سپری شد، اما ما در تمام روزهای این تعطیلات که هر چند هنوز به اتمام نرسیده است و یک هفته دیگر تا شروع دوباره لیگ زمان باقیمانده است، به فکر تیم محبوبمان بودیم.
🔹بی صبرانه منتظر شروع دوباره لیگ هستیم تا بازیهای شاداب و با انگیزه و جذاب و درخشان تیم محبوبمان را باز ببینیم و از آن لذت ببریم.
🔹بی صبرانه منتظر شروع دوباره بازی ها هستیم تا تیم محبوبمان را در قامت یک تیم قدرتمند و ترسناک و صد البته برای هواداران دوست داشتنی شاهد باشیم.
🔹قرار نیست در این تعطیلات سه هفته ای هیچ چیزی تغییر کند، اوضاع همچنان باید به همان رویه و منوال گذشته ادامه یابد و قرار نیست خللی در آنها رخ دهد و صد البته برعکس می خواهیم همچنان همان تیمی را ببینیم که از تعطیلات بدش می آمد و دوست داشت همچنان روند پیشرفت و بردهای سریالی اش را ادامه دهد.
🔹به یک چشم بر هم زدن هم این یک هفته تعطیلی به اتمام می رسد و دوباره چشم مان به جمال تیم محبوبمان روشن خواهد شد و در این یک هفته باقیمانده مثل تمام دو هفته گذشته که در تعطیلات لیگ به سر می بردیم، تیم محبوبمان را چشم در راه هستیم تا دوباره با عشق و شور و لذت همیشگی ببینیم و تشویق و دنبال کنیم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.