استقلال , تیمی که توقعات را بالا برده است

استقلال-94

استقلال امسال با سرمربی گری پرویز مظلومی به اندازه ای خوب کار کرده که توقعات را از تیم تا حد زیادی بالا برده است .

استقلال امسال در جام حذفی با عبور از سد حریفان قدر خود به فینال جام حذفی رسیده است و در یک قدمی کسب جام در این لیگ هست و در لیگ برتر نیز تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر با میانگین دو امتیاز برای هر بازی در صدر جدول قرار دارد و بیشترین گل زده را هم از آن خود کرده است .

استقلال امسال تیمی شده است که هواداران با دیدن بازیهایش لذت میبرند و این تیم را بیش از گذشته دوست دارند . تیمی که جوانانی چون نورافکن و محسن کریمی و چشمی و برزای و دیگر جوانان خوب را معرفی کرده و بازکنان بزرگ خود همچون سید مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده و خسرو حیدری و آرش برهانی و مگویان و… را از نوع احیا کرده .

بله به راستی این تیم خیلی دوست داشتنی تر شده است و البته تیمی است که هواداران را سکته نمیدهد . بنده به عنوان ورزشی نویس که در هر بازی موظف به نوشتن گزارش بازیهای تیم محبوبم هستم به راحتی قلم بر میدارم و یا محو کیبورد میشوم و اتفاقات بازی را یادداشت میکنم اتفاقی که در چند فصل گذشته نمیشد و از ترس و استرس نمیتونستم دست به قلم بشوم ولی الان به راحتی برای ثانیه هایی چشم از جعبه جادویی یا در استادیوم چشم از بازی میکشم و یادداشت بر میدارم .

مشکل تیم امسال این است که به شدت انتظارات را از خود بالا برده است و تماشاگران انتظار دارند استقلال در همه بازیهای خود به پیروزی برسد که انتظار بیهوده ای است چرا که در هیچ کجای دنیا یک تیمی در تورنمت فرسایشی و بزرگ نمیتواند همه بازیهای خود را ببرد . در انگلیس آرسنال صدرنشین تا پایان هفته نوزدهم ۴ باخت داشته و یا در اسپانیا , بارسلونای صدرنشین ۲ باخت به دست آورده و در ایتالیا اینتر صدرنشین ۳ باخت داشته . همه تیمهای بزرگ میبازن و مساوی میکنند و هیچ تیمی در دنیا نمیتواند عملا با صد درصد امتیازات قهرمان شود .

از بیرون گود همگی ما کارشناس هستیم و تاکتیک به مربی میدهیم در حالی که هیچ یک از جوانب را در نظر نمیگیریم مثلا اینکه تیم ما در فاصله های کم دو بار با تراکتورسازی در تبریز و صبای قم و سیاه جامگان و ملوان بازی کرده است و تغییر در برنامه مسابقه قبلی که چه دردسرهایی برای استقلال به وجود آورد و یا ورزشگاه خیس و سنگین انزلی که بعد از همه این اتفاقات انرژی مضاعفی از بازیکن میگیرد .

همانطور که وظیفه بازیکنان و کادر فنی ارائه بهترین کیفیت و بالا نگه داشتن تیم است ( که تا این لحظه به خوبی انجام داده اند ) وظیفه من قلم به دست و یا پرچم به دست حمایت از تیم در هر شرایطی است .

همه دست در دست هم خواهیم داد تا به امید خدا و تلاش بازیکنان و کادر فنی در آخر فصل دوگانه لیگ برتر و جام حذفی را کسب کرده و با تقویت تیم برای فصل بعد برای لیگ قهرمانان آسیا و کسب ستاره سوم خیز برداریم .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.