تیم استقلال در تاریخ فوتبال ایران بهترین مدافعان را داشته است

🖌 دنبال حاشیه نمی گردیم
اما تیم استقلال در تاریخ فوتبال ایران بهترین مدافعان را داشته است

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هرگز دنبال حاشیه نمی گردیم و برای بزرگ کردن یک موضوع درون تیمی حتی اگر هم بصورت خبر پخش شده باشد تلاش نمی کنیم.
🔹داستان اخراج فلان بازیکن یا فلان بازیکن دیگر داستان و اتفاق تازه ای نیست که اینبار بخواهیم دوباره آن را بصورت گسترده منتشر کنیم و داد و فریاد راه بیندازیم.
🔹از این اخراج ها و بی انضباطی ها هم در دوران مرحوم حجازی رخ می داد و هم در دوران مرحوم پور حیدری و هم دوران قلعه نوعی و مظلومی و…و… و این در حوزه اختیارات و صلاحیت های تشخیصی سرمربی و مدیریت تیم است.
🔹اما اینکه یک بازیکن با تنها ۲ یا ۳ فصل سابقه حضور بخواهد به بزرگتر خود و سرمربی خود بی احترامی کند و چه با جهت و چه بی جهت با کلامی بخواهد منتی بر سر تیم یا هواداران بگذارد هرگز برایمان قابل قبول نیست.
🔹باشگاه و تیم استقلال در طول تاریخ دارای بهترین و با سابقه ترین و با احترام ترین مدافعان بوده است و اگر قرار باشد یک مدافع با تنها دو یا سه فصل حضور پوشیدن این پیراهن و حضور در ترکیب ثابت را حق بلا مانع خود بداند هیچگاه نه به آن محبوبیت و نه به آن جایگاه مدافعان با تجربه و دوست داشتنی و فراموش نشدنی نخواهد رسید.
🔹باز هم عنوان می کنیم که به جزئیات اتفاقاتی که بین دانشگر و باقری با سرمربی اطلاع دقیق نداریم، اما با این اخراج ها و بی انضباطی ها بیگانه و نا آشنا نیستیم.
🔹همان طور که بازیکن باید در پایان فصل پاسخگوی عملکرد خود باشد، سرمربی یک تیم هم با نتایجی که بدست می آورد عملکرد خود را نشان خواهد داد.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.