جابر انصاری و علی قربانی های جدیدی نسازید

متاسفانه هواداران استقلال هر از چند گاهی روی موج ایجاد شده توسط برخی افراد رسانه ای سوار میشوند و به صورت همه جانبه به بازیکنان خاصی حمله میکنند و تا آن بازیکن را تخریب نکنند و کلا از کار نندازن بی خیال نمیشن .

جابر انصاری بهترین بازیکن گسترش فولاد بود که جذب استقلال شد و در استقلال هم بسیار خوب کار می کرد و هم موثر بود و هم گلزن و گواه این ادعا این است که هر مربی آمد از جابر استفاده کرد . ولی جوی که از سوی عده ای بر علیهش ایجاد شد و هر روز بر شدت آن افزوده شد تا جایی که در ورزشگاه و فضای مجازی همه بر علیه جابر شدن و تمرکز او کاملا از دست رفت و موقعیت های خیلی راحت که بیش از این به راحتی تبدیل به گل میکرد را نتوانست به گل تبدیل کند .

یا علی قربانی که مهاجم خوبی بود (و هست) ولی با جو ایجاد شده و استرس وارد کردن به او ،او را نیز در مسیر پسرفت قرار دادند .

حمله بعدی و نشانه بعدی این افراد میلاد زکی پور بود که اشتباهات او را بولد کنند وبه هواداران القا کنند او بازیکن بی کیفیتی است در حالی که میلاد بازیکن جوان و با استعدادی است که البته در سانتر توپ روی دروازه ایراداتی دارد و مثل هر بازیکن دیگری نقطه ضعف دارد ولی از چپ های خوب فوتبال ایران است و دیروز هم کیفیت فنی خود را به صورت آشکار نشان داد و زوج او و آرمین سهابیان ویرانگر بود . میلاد زکی پور هم در مقطعی به خاطر همین حمله هایی که به او می شد از نظر روحی به هم ریخته بود و این را بنده فصل قبل در گفت و گو با خودش نیز متوجه شدم .

بازیکنان ایرانی به خصوص از نظر روحی حساس هستند و موارد روحی و روانی هم نقش زیادی در کیفیت فنی آنها دارد پس بهتر است هواداران آگاه تر باشند و از هر بازیکنی در لباس استقلال بازی می کند حمایت کنند .

با یکی از این بازیکنانی که هدف تخریب برخی رسانه ها در یک سال اخیر بود تلفنی صحبت میکردم و گفت که فلان نفر از سمت فلان کانال بهم گفت یا باید فلان مبلغ بدی و یا فان کار بکنی برامون و یا جوری زمینت میزنیم که نتونی بلند بشی . همین کانال با مدیریت همان شخص خاص بارها و بارها مطالب طنز و مسخره بر علیه همان بازیکن کار کردند و این بازیکن را نزد هواداران بی ارزش جلوه دادند که نام این شخص و کانال هم احتمالا بیشتر شما بدانید .

پس هواداران عزیز آگاه باشید و خودمان با دست خودمان بازیکنانمان را تخریب نکنیم . وقتی ما از سرمربی تیم یعنی شفر حمایت می کنیم باید بر تصمیمات او بر جذب و حفظ بازیکن هم احترام بگذاریم هر اسمی میخواهد باشد چه ما دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم.

هادی صاحب خواجه-آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.