جانمان را به لب رساندید از این همه دروغ، از این همه سکوت..

🔹سخت است بیش از دو دهه هوادار پروپاقرص تیمت باشی و به جایی برسی که بگویی جانمان را به لب رساندید، خسته شدیم.. آه بکشیم و همین طور در استرس و اضطراب خودمان باقی بمانیم و آقایان همچنان یا دروغ بگویند یا آنقدر سکوت کنند که انگار نه انگار… .
🔹دو بازی بدون سرمربی، یک بازی بدون مدیرعامل، نتیجه این روزهای باشگاه و تیم محبوبمان استقلال است از دسترنج مبارک افراد و اشخاصی است که به اسم خدمت نگاه خرابکارانه و عدم دلسوزی و شفقت به این تیم دارند.
🔹از این خبرهای مجازی و هر ساعته خسته شدیم، از آن سو مسئولان هم همین طور وعده های سر خرمن می دهند و از آن سو این تنها هوادار است که در اضطراب خود باقیمانده است و نمی دانم چه چیزی را باور کند.
🔹مطمئن هستیم که این روزها هم هر طور که بخواهد پیش برود به پایان خواهند رسید و خواهند گذشت، حال چه با انتخاب یک مدیرعامل دلسوز و محبوب یا باز انتخابی بدتر از بد، یا با بازگشت دوباره استراماچونی یا انتخاب یک سرمربی جدید دیگر.. اما تاریخ باشگاه استقلال و هواداران میلیونی اش این روزها و هفته ها را هرگز از یاد نخواهند برد.
🔹آنقدر دروغ به زبان آقایان ساده و روان و عادی شده است که خودشان هم به واقعی بودن فریب هایشان ایمان می آورند، آنقدر خبرهای ضد و نقیض می دهند و مردم و هواداران را به آینده ای که هرگز در نزد خودشان هم روشن نیست چه برسد به اینکه در نزد و نظر هواداران آبی روشن باشد وعده می دهند که گویی فرشته نجات از آن آنهاست.
🔹به معنای واقعی کلمه جانمان را آنقدر به لب رساندید که فقط و فقط نبودن تان را آرزو داریم، نه دوست داریم که خدا هدایتتان کند، و به راه راست برگردید و دلتان کمی به حال باشگاه و تیم محبوبمان بسوزد، شاید اوضاع تیم مان با شماها از اینی که هست بهتر شود، و نه دوست داریم که ضمام امور همچنان در دستان شما باشد تا همچنان دروغ بگویید و در حق ما ظلم کنید.
🔹آری مطمئن هستیم که این روزها چه خوب و چه بد، چه سخت و چه آسان و چه تلخ و چه شیرین خواهند گذشت، اما هرگز از یاد نخواهند رفت، و این در ذهن ماندن ها و فراموش نشدن ها اوضاع را بر ما سخت و طاقت فرسا خواهد کرد..

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.